خبرگزاری کار ایران

فرماندار میبد مطرح کرد:

35 درصد پیشرفت در 13 سال / لزوم تسریع در مناسب‌سازی بیمارستان و داروخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۳۳

فرماندار میبد خواستار تسریع در اجرای پروژه مناسب سازی به ویژه در مناسب‌سازی بیمارستان و داروخانه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فلاح در جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد مناسب‌سازی شهرستان با تأکید بر مناسب‌سازی تمام اماکن عمومی به ‌ویژه بیمارستان و داروخانه‌ها اظهارداشت: مناسب‌سازی و ایجاد رمپ اماکن هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی تأمین سلامت مردم را به‌ویژه معلولین، سالمندان و جانبازان را در بحث ایجاد رمپ و مناسب‌سازی سطح شهر مهم خواند و ادامه داد: طرح سلامتی که نتواند ایمنی سالمندان را در بحث مناسب‌سازی تضمین کند چگونه می‌توان انتظار داشت در بحث‌های پیشگیری و درمان و شاخص‌های دیگر موفق‌تر عمل می‌کند.

فلاح با تأکید بر مناسب‌سازی تمام اماکن عمومی به‌ویژه بیمارستان و داروخانه‌ها گفت: شبکه بهداشت باید با مشارکت شهرداری، نظام‌مهندسی و شورای امور سالمندان و ستاد مناسب‌سازی هرچه سریع‌تر مشکل مناسب‌سازی و ایجاد رمپ این اماکن را رفع کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار برای مناسب‌سازی مکان‌هایی که رفع مشکل آن‌ها هزینه‌بر است عنوان کرد: مشخص کردن مکان‌ها و ارائه راهکار برای مناسب‌سازی و برخورد اجرایی و علمی‌تر در این زمینه سرعت کار را بالا خواهد برد.

وی همچنین از اختصاص 660 میلیون اعتبار به مرکز تحقیقات ژنتیک خبر داد و اظهار داشت: در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور بر تقویت و توانمندسازی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به‌عنوان یک مرکز هدفمند در مرکز و جنوب شرق کشور تأکید شد و دکتر قبادی دانا قول داد که در مرحله اول 660 میلیون تومان تا پایان مهرماه به این مرکز تزریق شود.

فلاح بیان داشت: همچنین یکی دیگر از مباحثی که در این جلسه مطرح شد بحث کد دار شدن مرکز تحقیقات ژنتیک میبد بود که قرار شد با پی گیری‌های دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی این کار هم صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، طرح مناسب‌سازی اماکن عمومی، مساجد، بانک‌ها، بیمارستان، داروخانه‌ها، از سال 1385 در شهرستان میبد کلید خورده اما با گذشته 13 سال از آغاز اجرای این طرح در شهرستان تنها 35 درصد این اماکن مناسب‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز