خبرگزاری کار ایران

سلیمانی خبر داد:

رشد 41 درصدی پرتفوی بورسی هلدینگ صدرتامین/ فروش ۱۶۴۰ میلیارد تومانی در شش ماه نخست سال 98

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۰۰۲

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین درباره عملکرد مالی در 6 ماهه نخست سال 98 از فروش۱۶۴۰ میلیارد تومانی و رشد 30 درصد بیش از مقدار پیش‌بینی شده خبرداد و گفت: درصد پوشش بودجه تولید این شرکت نیز 15 درصد بیشتر از بودجه مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین به تشریح عملکرد شش ماه اول سال جاری پرداخت و گفت: رشد 42 درصدی ارزش پرتفوی بورسی هدلینگ صدرتامین طی 4 ماه گذشته رشد داشته و  ارزش پرتفوی بورسی این هدلدینگ در مهرماه 1398 به رکورد تاریخی 10 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است و بازدهی ۵۵ تا ۲۶۲ درصدی سهام زیرمجموعه هلدینگ تاصیکو در بورس و فرابورس ایران در شش ماه نخست امسال محقق شده است.

سلیمانی همچنین ضمن اشاره به استراتژی این شرکت در تولید محصولات داخلی گفت: نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده و لیست قطعاتی که وارداتی است در تمام شرکت های هلدینگ آماده شده تا با کمک معاونت علمی و شتاب دهنده و فراخوانی که منتشر می شود ، بومی سازی شوند .

وی دو برابر کردن EPS  را یکی  از سیاستهای کلی این هلدینگ دانست وگفت :  اولین شتاب دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی هستیم وهمچنین صادراتی کردن ۳۰ درصد از تولید را در برنامه داریم  .

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین اظهار داشت: به دنبال ایجاد زنجیره تامین در خود بنگاه و تامین مواد اولیه و زیرساخت در شرکت های تابعه هلدینگ هستیم که با این کار ارزش افزوده محصولی ایجاد شود و ‌جلوی خام فروشی گرفته شود .

شرکت سرمایه گذاری صدرتامین، یکی از هلدینگ‎های مهم گروه سرمایه گذاری شستا است که۱۳ شرکت مدیریتی و ۱۲ شرکت غیر مدیریتی در زیر مجموعه خود دارد و در اردیبهشت امسال برای اولین بار سهام این هلدینگ در بازار بورس عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز