خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی :

مدیران دفاتر توسعه محلی از سیاسی کاری بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۲۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی را از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: ورود این دفاتر به جریان‌های سیاسی، خط قرمز ماست و انتظار داریم از هر گونه اقداماتی که شائبه جهت‌گیری انتخاباتی را ایجاد می‌کند، پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، علیار راستگو در بازدید از دو دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تبریز، این دفاتر را یاری‌گر دولت در پیشبرد اهداف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، همکاری با این دفاتر و افزایش رضایت‌مندی عمومی را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مدت‌زمان کمی که از فعالیت این دفاتر می‌گذرد، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم این فعالیت‌ها پس از این نمود بیشتری داشته و بخشی از مشکلات را رفع کند.

راستگو بر ضرورت تدوین و اجرای پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در پیشبرد اهداف دفاتر تسهیل‌گری نیز تاکید کرد و ادامه داد: تلاش برای تدوین راهبردهایی جهت حل مشکلاتی نظیر گرایش به مصرف مواد مخدر، نزاع و درگیری، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین انتظارات ما از دفاتر تسهیل‌گری است.

وی همچنین از اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و معرفی این طرح‌ها به بانک‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی خبر داد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، مدیران دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی را امین مردم و دولت قلمداد کرد و اظهار کرد: ورود این دفاتر به جریان‌های سیاسی، خط قرمز ماست و انتظار داریم دفاتر تسهیل‌گری از هر گونه اقداماتی که شائبه جهت‌گیری انتخاباتی را ایجاد می کند پرهیز کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز