خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو

سجاد گنج زاده به مدال نقره بسنده کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۱۳

سجاد گنج زاده مدال نقره رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو، سجاد گنج زاده نماینده کاراته ایران در وزن 84+ کومیته مردان با نتیجه 7 بر 2 مغلوب گوگیتا آرکانیا از گرجستان شد تا به مدال نقره بسنده کند.

در این دوره از مسابقات، سجاد گنج زاده ابتدا 4 بر 2 راب تایمرمانس از کوراسائو را شکست داد. او در دور دوم یک بر صفر از سد حسین دایخی از الجزایر عبور کرد. گنج زاده در سومین مبارزه اش نیز با نتیجه 4 بر 2 رودریگو روخاس از شیلی را شکست داد. نماینده سنگین وزن ایران در نیمه نهایی هم 2 بر صفر مهدی فیلالی از فرانسه را برد و فینالیست شد.

نقره گنج زاده، سومین مدال تیم ملی مردان در مسابقات کاراته وان مسکو بود. پیش از این ذبیح الله پورشیب در وزن 84- و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شده بودند.

همچنین در کومیته بانوان، کاراته ایران 2 طلا توسط سارا بهمنیار در وزن 50- ، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم بدست آورد.

بدین ترتیب کاروان کاراته ایران در ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو موفق به کسب 3 مدال طلا ، یک نقره و یک برنز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز