خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

اجرای نمایش تئاتر خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۲۴

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان از اجرای نمایش تئاتر خیابانی در شهر رشت با موضوع آسیب‌های اجتماعی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مجید رسول زاده در تشریح این خبر با بیان اینکه هنر تئاتر از جمله روش‌های مؤثر روان ‌درمانی است، گفت: اجرای تئاتر با موضوعات اجتماعی، از دیدگاه متخصصان روانشناسی به عنوان شیوه‌ای پیشرو، خلاق و مفید در کاهش جرائم است.

وی پیشگیری اجتماعی را از اولویت های ماموریتی پلیس اعلام کرد و افزود: فرهنگ سازی و ترویج قانون مداری با زبان هنر از کارهای بسیار ارزشمند فرماندهی انتظامی گیلان در سال‌های اخیر است که با توجه به وجود بسترهای مناسب فرهنگی در استان گیلان، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

این مقام انتظامی لازمه پیشگیری از تخلفات و جرائم را انجام کارهای فرهنگی‌ در حوزه‌های مختلف‌ پیشگیری اجتماعی اعلام کرد و گفت: زبان هنر، زبانی گویا بوده و نقش ویژه‌ای در پیشگیری اجتماعی از جرائم دارد.

وی نمایش را از کاربردی ترین روش های آموزشی با بهره گیری از ابزار هنر قلمداد کرد و افزود: این نمایش ها با موضوع های متنوع در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد، تهدیدات فضای مجازی و انحرافات اجتماعی بوده و برای تمامی سنین قابل بهره برداری است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان تصریح کرد: این نمایش، با شروع هفته ناجا از 11 تا 17 مهر هرشب با حضور هنرمندان به نام استانی به‌ طور رایگان در محوطه میدان شهدای ذهاب – مقابل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء برای مردم اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز