خبرگزاری کار ایران

کمالوند: انگار تیر دروازه با ما لج کرده است/آن 5 هوادار جمی به اندازه 50 هزار نفر بودند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۲۵

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید تبریز خانه اول و آخرش است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل خبرنگاران ایستاد و صحبت هایی را انجام داد.

او گفت: خوشحالم به شهری برگشتم که خاطرات خوب زیادی از آن دارم. بازی خیلی خوبی انجام شد. تماشاچیانی که داخل ورزشگاه بودند و آنها که از گیرنده نظاره گر بازی شدند از این مسابقه لذت بردند.

سرمربی پارس جنوبی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: نیمه اول تراکتور خوب کار کرد و ما خیلی خوب نبودیم. دلیل اصلی این موضوع هم به نظر من اختلاف دمای شهر جم و شهر تبریز بود که بیش از 20 درجه بود. جم گرم و شرجی بود و تبریز هم مثل همیشه در اوایل پاییز سرد شده است. در نیمه دوم اما تیم برتر زمین بودیم. دو بار به تیر دروازه حریف زدیم و 3، 4 موقعیت گل صد درصد هم داشتیم که از دست دادیم. تعجب می کنم که در این 5، 6 بازی 7 بار توپ های ما به تیر دروازه خورده و انگار تیر دروازه با ما لج کرده است.

کمالوند با اشاره به قدرتمندی تیم تراکتور بیان کرد: تراکتور نفرات شاخصی را در اختیار دارد. آنها فقط 3 کاپیتان تیم ملی را دارند و بازیکنان خارجی شان هم فوق العاده اند. میمبلا، فورچونه، سوگیتا و... همه از بازیکنان خوب هستند. از سوی دیگر تیم ما جوان است و بودجه مان هم محدود. ما تیم را زیر میلیارد تومان بسته ایم. با این حال می توانستیم باتلاش بیشتر به نتیجه تساوی برسیم.

وی با اشاره به حضور تعداد اندکی از هواداران پارس جنوبی در تبریز تاکید کرد: 5 هوادار خوب ما از شهرستان جم تا تبریز با خودروی شخصی آمده بودند که از آنها بسیار تشکر می کنم. آنها 5 نفر بودند اما به اندازه 50 هزار نفر به ما انرژی مثبت دادند.

کمالوند درباره رابطه اش با هواداران تراکتور افزود: مثل همیشه رابطه ام با تراکتوری ها خوب است. از آنها نیز تشکر می کنم. باید بگویم پیوند ما با تراکتوری ها گسستنی نیست و همه می دانند که خانه اول و آخر ما شهر تبریز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز