خبرگزاری کار ایران

تجلی خط هرات در تهران

کد خبر : ۸۱۸۳۲۵

نمایشگاه و نشست تخصصی تجلی خط آثار خوشنویسان افغانستان (هرات) در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه و نشست تخصصی تجلی خط آثار خوشنویسان افغانستان (هرات) با عنوان «تجلی خط هرات در تهران»، یکشنبه 14 مهر در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با 50 اثر از هشت هنرمند افغان با هدف ارتقاء تعاملات فرهنگی و هنری دو کشور ایران و افغانستان برگزار می‌شود.

عبدالجمیل تواناهروی،نجیب‌الله انوری،محمدیونس حاجی، احمد ضیاء‌حق‌شناس، بسم‌الله فرامندسروری،شهاب‌الدین‌ مستمندغوری، عبدالکریم کریم‌زاده و نیک محمدمستمندغوری هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

در نشست تخصصی این نمایشگاه، استاد غلامحسین_امیرخانی،عضو پیوسته فرهنگستان هنر، نیک‌محمد_مستمندغوری، رییس انجمن خوشنویسان کابل و سیدمحمدحسین_هاشمی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخنرانی می‌کنند.

فرهنگستان_هنر جمهوری اسلامی ایران، موسسه فرهنگی هنری صبا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات و انجمن خوشنویسان ایران و افغانستان در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

نشست تخصصی «تجلی خط هرات در تهران» ساعت 17 در سالن ایران فرهنگستان هنر و آیین گشایش نمایشگاه ساعت 18:30 عصر روز یکشنبه، 14 مهرماه در نگارخانه استاد فرشچیان موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز