خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد:

ضرورت اتخاد تدابیر در ساختار سازمان تامین اجتماعی/ بیمه تکمیلی‌نیاز امروز جامعه است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۶۶

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به اینکه خاستگاه‌های منطقه ای باعث توسعه و اشاعه بحث درمان است، گفت: باید در ساختار تامین اجتماعی تدبیری اتخاذ شود.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته بیمه و درمان خانه‌های کارگری سراسر کشور به میزبانی استان زنجان، با اشاره به ارتقاء نظام تامین اجتماعی در دنیا، اظهار داشت: پوشش چند لایه ای تامین اجتماعی در ابعاد حمایتی بیمه ای و امدادی در حال اجرا شدن در کشور است.

سید مرتضی خاتمی، با اشاره به دلایل ضعف بنیه مالی سازمان تامین اجتماعی، افزود: بسته طرح تحول سلامت برای ارتقا جنبه های مختلف درمان بوده است که قرار بر تقویت بنیه مالی بخش درمانی داشت.

عضو کمیسیون بهداشت خانه ملت ، با اشاره به اینکه خاستگاه‌های منطقه ای باعث توسعه و اشاعه بحث درمان است، ادامه داد: باید در ساختار تامین اجتماعی تدبیری اتخاذ شود.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، همچنین با بیان اینکه امکان تکفل درمان برای سازمان تامین اجتماعی نیست، تصریح کرد: تناسب ورودی و خروجی در این خصوص بهم خورده است.

وی،  با بیان اینکه در حال حاضر ورودی زیاد و خروجی کم و شرایط کشور موجب مسائلی دراین حوزه شده است ، یادآورشد: تناسب ورودی و خروجی موجب بهبود وضعیت در این زمینه خواهد شد.

 نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه وجود زیان انباشته موجب برخی شده است، گفت: دو وجهی بودن خدمات تامین اجتماعی موجب بروز برخی مشکلات شده است.

خاتمی، تهاتر را در این زمینه حق سازمان دانست و گفت: بیمه تکمیلی نیاز امروز جامعه است.

به گفته خاتمی بهای درمان باید جدی گرفته شود، کاستی ها را باید جبران کرد در بخش دولتی قادر به پرداخت بهای درمان نیستیم .

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در خانه ملت ، با بیان اینکه پرداخت فرانشیز طبق اصول علمی در دنیا مهم است ، ادامه داد: جامعه کارگری خود تنظیم کننده فرانشیز است .

خاتمی در پایان سخنان خود گفت: پرداخت بهای درمان در جامعه و واقعی شدن بهای درمان در این زمینه حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز