خبرگزاری کار ایران

غفوری به ایلنا خبر داد:

توزیع بیش از 2 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک و کفش بین دانش آموزان محروم بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۸۸۱

مدیرآموزش و پرورش بردسکن گفت: به همت خیران 2 هزار و 200 بسته لوازم التحریر و پوشاک و کفش بین دانش آموزان محروم این شهرستان توزیع شد.

غلامحسین غفوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: از مجموع بیش از 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان بیش از 4 هزار نفر آنها دانش آموزان نیازمند هستند که 70 درصد آنها  در مناطق روستایی و عشایری مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد بسته های لوازم التحریر و البسه بیش از 70 میلیون تومان است، گفت: از این مقدار هزار بسته آن با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره امور عشایری بین هزار دانش آموز مدارس عشایری این شهرستان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از انعقاد قراردادهایی با تعدادی از خیران به منظور مشارکت در حوزه آموزش و پرورش خبرداد و گفت: اخیرا با خیری قراردادی بسته شد که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس لوازام التحریر 200 دانش آموز محروم و نیازمند را تامین کند. 

غفوری عنوان کرد: اگرچه جای تقدیر و تشکر از کمک خیران در بحث تامین  لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان دارد ولی  هنوز  20 درصد دیگر دانش آموزان به تعداد 2 هزار نفر نیازمند کمک خیران در بحث تامین  لوازم التحریر و البسه هستند.

وی بیان کرد: در مجموع 14 هزار و 700 دانش آموز که در مدارس شهرستان بردسکن مشغول به تحصیل هستند 35 درصد آنها جزو دانش آموزان نیازمند اعم از ایتام، سادات و بی بضاعت هستند.

وی همچنین از برگزاری جشن مهر عاطفه ها و نواختن همزمان  زنگ مهر عاطفه ها در 202 مدرسه این شهرستان نیز خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز