خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت ٣ هزار میلیارد ریالی طرح طراوت توسط شرکت « تاراز چهارمحال»

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۹۷

​ بانک صادرات ایران در استفاده از ظرفیت‌های بالای طرح «طراوت»، شرکت «تاراز چهارمحال» در استان چهارمحال و بختیاری را با مبلغی در حدود ٣ هزار میلیارد ریال، تأمین مالی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت «تاراز چهارمحال»، ضمن بیان این مطلب، افزود: این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید گالوانیزه کشور است که تاکنون حدود ٥٥٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «طراوت» و خرید دین را از بانک صادرات ایران دریافت و تسویه کرده است. همچنین ٢ هزار و ٤٠٠ میلیارد ریال lc  نیز توسط این بانک صادر که تاکنون ٢ هزار میلیارد ریال آن تسویه و مابقی در سررسید تسویه خواهد شد.

علیرضا عزیزالهی ضمن قدردانی به جهت انتخاب بانک صادرات ایران برای انجام امور مالی و بانکی این شرکت و اشاره به پیشینه طولانی آن در تولید ورقهای گالوانیزه گفت: بانک صادرات ایران در راستای عمل به شعار امسال که رونق تولید نام گرفته، آمادگی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و رونق اشتغال را دارد.

مدیرعامل شرکت «تاراز چهارمحال» نیز ضمن خوشامدگویی به هیأت بانکی، ابزار کرد: امیدواریم این دیدار منشأ توسعه همکاری‌های گسترده و وسیع در دوره‌های آتی باشد.

سعید بزرگی در ادامه گفت: شرکت «تاراز چهارمحال» در سال ١٣٩٥ به بهره‌برداری رسیده و از معدود شرکت‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه است. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ٣٣٠ هزار تن ورقهای پوشش‌دار توانسته طی سال‌جاری حدود ٩٢ درصد از اهداف خود را محقق و محصولات خود را به فروش رساند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای عراق و افغانستان از مهمترین بازارهای برون‌مرزی این محصول هستند، افزود: تولیدات این شرکت علاوه بر تأمین نیاز داخلی، از خروج ارز نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز