خبرگزاری کار ایران

برپایی بزرگترین سفره نذری حضرت رقیه(سلام الله علیها) در میدان آیینی امام حسین(ع)

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۷۰

بزرگترین سفره نذری حضرت رقیه (سلام الله علیها)، پنجشنبه 11 مهر مصادف با 4 صفر در میدان آیینی امام حسین(ع) برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی بیات از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه (سلام الله علیها) با حضور جمع کثیری از مردم پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین (علیهما السلام) و فرهنگسرای عترت با حضور گسترده مردم شهر تهران و دختران ۳ تا ۱۰ سال، روز پنجشنبه 11 مهر مصادف با 4 صفر 1441 در میدان آیینی امام حسین (ع) برپا می‌شود.

وی درباره جزئیات برگزاری این برنامه گفت: این برنامه با اجرای مجید یراقبافان و مدیحه سرایی کربلایی حمید علیمی و شعر خوانی وحید قاسمی و شاعر خردسال مهدیار خراسانی و اجرای تئاتر آیینی " شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) " برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 12 و رییس فرهنگسرای عترت ضمن اشاره به اینکه اجرای این مراسم از سال 92  از شهر مقدس قم آغاز و در سالهای بعد نیز در 30 نقطه از شهرها و کشورهای دیگر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز این ویژه برنامه با گستراندن سفره به طول 7 هزار متر به صورت هم‌زمان در ۲۵۰ نقطه در سراسر جهان و کشورمان با نیت تعجیل در فرج حجت بن الحسن (عج) برگزار می‌شود که می‌توان به حرم مطهر امام رضا (ع)، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حرم مطهر حضرت زینب (س)، بین‌الحرمین کربلای معلا و مراکز اسلامی کشورهای اروپایی اشاره کرد.

مصطفی بیات در ادامه گفت: در این مراسم به همه دختران 3 تا 10 سال حاضر در مراسم بسته‌های فرهنگی اهدا می‌شود و از حاضرین نیز به سبک موکب‌های اربعین پذیرایی می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند روز پنجشنبه 11 مهر بعد از نماز مغرب و عشاء به میدان آیینی امام حسین (ع) مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 33256860  تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز