خبرگزاری کار ایران

مدافع استقلال خوزستان؛

رضا یزدان دوست: هدف استقلال خوزستان بازگشت به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۶۲

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان از هدف این تیم در لیگ یک سخن به میان آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا یزدان دوست مدافع این فصل استقلال خوزستان درخصوص حضور در این تیم گفت: پیشنهادات خوبی از سایر تیم‌های لیگ یکی داشتم اما به دلیل شرایط خانوادگی خاصی که امسال برایم رقم خورد، ترجیح دادم تا در تیم شهرم فوتبال بازی کنم و به همین دلیل، استقلال خوزستان را انتخاب کردم.

وی درخصوص شرایط این باشگاه گفت: تیم ما کاملا بومی است. بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم. اسکلت تیم فصل قبل در لیگ برتر حفظ شده است و برای بازگشت به لیگ برتر دور هم جمع شده‌ایم. گرچه هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب نکردیم اما با ورود بازیکنان باتجربه‌ای همچون احمد آل نعمه و حکیم نصاری، تیم ما شرایطش بسیار بهتر از قبل شده است.

مدافع استقلال خوزستان ادامه داد: چون تیم ما دیر تشکیل شد، در شروع مسابقات کمی ناهماهنگ بودیم اما رفته رفته شرایط ما بهتر شد و توانستیم اولین بردمان را در فصل جدید هفته قبل مقابل نیروی زمینی کسب کنیم. انصافا تیم خیلی خوبی داریم و اگر کمی در زدن ضربات نهایی بادقت‌تر عمل کنیم، تمام بازی‌ها را با برد پشت سر خواهیم گذاشت.

رضا یزدان دوست: هدف استقلال خوزستان بازگشت به لیگ برتر است

وی افزود: بخاطر شخص مجید باقری نیا به استقلال خوزستان آمدم و در این انتقال آقای روشنایی نیز نقش بسیاری داشت. آقای باقری نیا افتخار فوتبال جنوب کشور هستند و قطعا در کنار ایشان چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.

یزدان دوست در خاتمه با انتقاد از مسئولین فوتبال خوزستان گفت: مسئولین فوتبال خوزستان قبل از شروع بازی‌ها یک سری وعده و وعیدها نسبت به تیم داده بودند اما هنوز آن را عملی نکردند. استقلال خوزستان شناسنامه فوتبال خوزستان است و از آنها تقاضا دارم تا با حضور در تمرینات، مایه دلگرمی ما شوند و به وعده‌هایی که دادند جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز