خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ پارا تیراندازی؛

تلاش ملی پوشان تیراندازی جانباز و معلول کشورمان برای تکمیل سهمیه‌های توکیو در سیدنی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۸۲

ملی پوشان تیراندازی جانباز و معلول کشورمان در روزهای باقی‌مانده به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان پارا تیراندازی ۲۰۱۹ برای تکمیل سهمیه المپیک سیدنی در تلاش هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ پارا تیراندازی سیدنی، از ۱۹ تا ۲۶ مهر ماه در استرالیا برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان با ترکیب ۵ تیرانداز در این رویداد حضور خواهد داشت.

رقیه شجاعی، سمیرا ارم، ساره جوانمردی، سیدمحمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی ملی پوشان اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند که زیر نظر زینب آقاعلی اکبری و رضا احمدی مربیان از امروز تمرینات خود در اردوی آمادگی این مسابقات آغاز کرده‌اند.

تاکنون ساره جوانمردی و سیدمحمدرضا میرشفیعی در تپانچه‌ی بادی ۱۰ متر و مهدی زمانی و سمیرا ارم در تپانچه خفیف ۵۰ متر سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرده‌اند و هر کدام به دنبال تکمیل این سهمیه در ماده‌ی دیگر رقابتی خود هستند. همچنین رقیه شجاعی نیز برای کسب سهمیه‌های خود در ماده‌های ایستاده و درازکش تفنگ بادی ۱۰ متر به سیدنی می‌رود.

تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان پنج شنبه ۱۸ مهر ماه پس از انجام کنترل تجهزات، تمرینات رسمی خود را در سالن بین المللی سیدنی آغاز می‌کند. افتتاحیه این رقابت‌ها جمعه ۱۹ مهر برگزار می‌شود و رقیه شجاعی به عنوان اولین نماینده ایران در این روز در خط آتش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز