خبرگزاری کار ایران

سردار قاسم رضایی:

مرزبانان با اقتدار امنیت مرزهای کشور را تامین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۹۴

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزبانان با اقتدار امنیت مرزهای کشور را تامین می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در مراسم عطرافشانی مزار ۶۰۰ شهید در بهشت ثامن الائمه (ع) حرم رضوی با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از نور عاشوراست، گفت: حضور مردم شهیدپرور و انقلابی در این مراسم، برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی دل‌هاست و امروز توفیقی شد در کنار شهدای آرام گرفته در جوار این مرقد مطهر ما نیز هم‌نفس با خادمان و زائران، دل‌ و جان خویش را با انوار این شهدا نورانی کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب دینی در مسیر بعثت رسول اکرم (ص) است، ادامه داد: در جنگی که به ما تحمیل شد، ۲۶ کشور به‌طور مستقیم از شرق و غرب مقابل ما ایستادند که نتیجه آن تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید به انقلاب اسلامی بود.

فرمانده مرزبانی ناجا رمز پیروزی رزمندگان را دشمن‌شناسی و استکبارستیزی دانست و تصریح کرد: امروز که دشمن شکست خورده، از روزنه فرهنگ و اخلاق وارد عمل شده و درصدد ضربه زدن به اخلاقیات است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مرزبانان امنیت مرزهای کشور را تأمین می‌کنند، تصریح کرد: فرزندان این ملت با شجاعت مسیر دفاع از مرزها را ادامه می‌دهند و با روحیه حماسی از اسلام واقعی حراست می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه امنیت این کشور با دلاورمردی‌های جوانان این مرز و بوم عمق پیدا کرده و مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های مرزداران است که با روحیه بالا در حال دفاع از مرزها هستند.

مرثیه‌خوانی حاج "صادق آهنگران" و قرائت وصیت‌نامه شهید "حسین محرابی" توسط دختر این شهید مدافع حرم از دیگر برنامه‌های گرامی داشت شهدا در حرم مطهر رضوی بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سردار "رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا، حاج "صادق آهنگران" مرثیه خوان دفاع مقدس را به عنوان مرزیار افتخاری مرزبانی نیروی انتظامی منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز