خبرگزاری کار ایران

رونمایی از مستند "به توان داخل"

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۰۵

مستند "به توان داخل" ساخته محمدباقر سلمانی در خانه هنرمندان و شبکه مستند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، مستند "به توان داخل" به کارگردانی  محمدباقر سلمانی درباره کارمندی است که شغل خود را رها می‌کند و به کارآفرینی و تولید روی می‌آرود و در این راه نیز موفق است.

تحریم‌های اقتصادی و تجاری صورت گرفته بر علیه ایران در چند سال اخیر علارغم تهدیداتی که برای کشور به وجود آورده، باعث رشد شرکت‌های دانش بنیان داخلی شده است که تا قبل از تحریم، صنایع بزرگ کشور به آنها باور نداشتند یا ریسک استفاده از محصول داخلی را نمی‌پذیرفتند. رضا جوادپور مخترع و کارآفرین یزدی یکی از کسانی است که توانست از این فرصت استفاده کند و تاکنون با بیش از هشتاد صنعت بزرگ و کوچک کشور در زمینه تولید قطعات تخصصی توربین‌های تولید برق نیروگاه‌های فسیلی و همچنین محصولات دیگر در حوزه انرژی مشغول به فعالیت است.

مستند "به توان داخل" با نگاهی به همین وقایع ساخته شده است. این مستند سه‌شنبه (نهم مهر) در برنامه سینما صعنت شبکه مستند پخش خواهد شد و طی آن با کارگردان فیلم (محمدباقر سلمانی) و رضا جوادپور (کاراکتر مستند) گفتگو می‌کند.

این مستند که از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است، روز شنبه (سیزدهم مهر) در خانه هنرمندان، ساعت 16:30 و در خلال ششمین جشنواره فیلم و عکس صنعتی نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز