خبرگزاری کار ایران

طرح جدید سازمان امور مالیاتی برای حمایت از تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۳۷

در راستای حمایت از تولید، مودیان مالیاتی می‌توانند با پرداخت اصل بدهی خود تا پایان مهرماه، از فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، نادر جنتی معاون سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای حمایت از تولید و مزین شدن امسال به نام سال «رونق تولید» از اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که صورت گرفته است، بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.

وی افزود: این سازمان در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مودیان مالیاتی، تصمیماتی اتخاذ کرد که در راستای آن مودیان اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیردولتی، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود، در اجرای مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مودی خوش‌حساب از این حیث و در این مرحله تلقی و مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جرائم قابل بخشش مودیانی که تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ مانده بدهی قطعی شده خود را پرداخت کنند بخشیده می‌شود، اظهارداشت: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز