خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

تحت تاثیر رنگ موهای ترامپ قرار گرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۳۸

سناتور ایالت ورمانت گفت که دو خصیصه رئیس‌جمهوری آمریکا را می‌ستاید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی هاف‌پست، «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، گفت که دو خصیصه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، را می‌ستاید. 

وی روز گذشته -‌یکشنبه- در جمع دانشجویان در دانشگاه دریک سخنرانی می‌کرد و یک دانشجو از او پرسید که یک «چیز اصیل» را در ترامپ نام ببرد که آن را می‌ستاید. 

سندرز در پاسخ گفت: «موهایش. من واقعا تحت تاثیر رنگ موهایش قرار گرفته‌ام.»

وی در ادامه به این دانشجو گفت که احتمالا از پاسخ واقعی‌اش چندان خوشحال نخواهد شد. سندرز در ادامه از احترامی که برای همکاران جمهوری‌خواهش در سنا قائل است سخن به میان آورد و گفت که گرچه دیدگاه‌های متفاوتی دارند، اما «از یکدیگر متنفر نیستند» و سر یک میز می‌نشینند و غذا می‌خورند. 

با این حال، سندرز در ادامه ترامپ را شخصی قلدر، جنسیت‌گرا و بیگانه‌هراس نامید و گفت که هر چه در توان دارد برای مبارزه با این شکل از رفتار به کار می‌گیرد. 

این سخنان سندرز با تشویق حضار همراه بود، اما دانشجوی مذکور بار دیگر از او خواست که یک نکته مثبت را درباره ترامپ یاد کند. سناتور ایالت رمانت در پاسخ گفت: «ترامپ ساعت سه صبح بیدار می‌شود و پیام توئیتری می‌فرستد. من همیشه از این‌که آدم‌ها ساعت سه صبح از خواب بیدار می‌شوند تحت تاثیر قرار می‌گیرم». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز