خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد؛

تشدید نظارت بر عرضه نوشت افزار در بازار کرج

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۷۰

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج از تشدید نظارت بر بازار عرضه نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس طرح نظارت ویژه بر بازار فروش پوشاک، کیف، کفش و نوشت‌افزار با حضور گشت‌های مشترک ویژه این نهاد نظارتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

مجرد افزود: در اجرای این طرح اصنافی که نسبت به درج قیمت مصوب روی کالاها و اجناس اقدام نکرده اند، تذکر دریافت خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج  در ادامه با قدردانی از تلاش‌های بازرسان و ناظران گفت: نظارت بر بازار بازگشایی مدرسه‌ها تا گذر از شلوغی بازار خرید و بازگشایی مدرسه‌ها ادامه خواهد داشت.

مجرد گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گشت‌های بازرسی و نظارت در طول سال و در مناسبت‌های مختلف فعال است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج هشدار داد: درج نکردن قیمت، صادرنکردن فاکتور، رعایت نکردن قیمت مصوب و مطابق با نرخ متعارف اقلام، بیشترین تخلفات مشهود در گشت ها بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان تخلفات مربوط به بازار خرید و فروش کالا و خدمات را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت اعلام کنند، افزود: واحد‌های صنفی متخلف جریمه و با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز