خبرگزاری کار ایران

چگونه مکالمه زبان فرانسه خود را با شرکت در بهترین کلاس زبان تقویت کنید؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۸۳

زبان فرانسه یکی از زبان های رایج و محبوب در دنیا است و زبان آموزان زیادی علاقه مند به یادگیری مکالمه زبان فرانسه هستند تا با بهبود این مهارت بتوانند منظور خود را به صورت واضح و روان بیان کنند.

برای اینکه بتوانید به صورت روان و طبیعی به زبان فرانسه صحبت کنید، لازم است که تمرین های به خصوصی را در چند ماه انجام دهید و به مطالعات خود به شکل پیوسته ادامه دهید. به همین جهت با انتخاب یک دوره آموزشی موثر یا کلاس زبان فرانسه در تهران می توانید علاوه بر داشتن برنامه آموزشی و پیشرفت سریع تر، توانایی های خود در برقراری ارتباط به زبان فرانسه را محک بزنید و از دانش و تجربه یک معلم خصوصی بهره مند شوید.

شاید که احساس کنید که به تنهایی می توانید مطالعات خود را پیش ببرید و نیازی به آموزش یک معلم نخواهید داشت. اما در صورتی که سطح زبان فرانسه شما در مقطع مبتدی یا متوسط است، با دشواری ها و مسائل گوناگون مواجه خواهید شد. به همین جهت تدریس یک مدرس متخصص می تواند به شما کمک بسیاری در مراحل مختلف یادگیری کند تا با روش های نوین اشکالات خود را بر طرف کرده و از زبان فرانسه در نوشتار و مکالمه های خود استفاده کنید.

دوره های زبان فرانسه آموزش زبان دایلو علاوه بر افزایش سطح زبان زبان آموزان در هر یک از مهارت های اصلی یعنی خواندن، نوشتن و گوش دادن، تمرکز بالایی بر روی مهارت صحبت کردن به زبان فرانسه نیز دارد. برای اینکه شما بتوانید به صورت روان مکالمه کنید و منظور خود را به خوبی به مخاطب خود به زبان فرانسه برسانید، لازم است که به صورت زنده با یک فرد که به زبان فرانسه تسلط دارد مکالمه کنید.

از جمله ویژگی های کلاس های آموزش زبان فرانسه بر این است که نه تنها شما با یادگیری در کلاس فرصت صحبت کردن بیشتری خواهید داشت، بلکه راهکار هایی برای رفع اشکال و تقویت دانش گرامری و لغوی نیز ارائه می گردد تا با انگیزه بیشتر بتوانید روند یادگیری خود را سرعت بخشید. به طور کلی آن چه که تاثیر زیادی در یادگیری شما خواهد داشت، این است که خود را تا می توانید در معرض این زبان قرار دهید و تا می توانید تمرین کنید.

هنگامی که شما در طول هفته در کلاس های زبان فرانسه شرکت می کنید، موجب می شود که توجه بیشتری به این زبان داشته باشید و در منزل نیز با انجام تمرینات ارائه شده، درک بهتری از چگونگی ساختار این زبان و اصطلاحات رایج آن بدست آورید. سعی کنید که هر روز مدت زمانی را صرف خواندن متون گوناگون به زبان فرانسه کنید. یکی از روش های تاثیر گذار در این زمینه این است که سعی کنید درباره موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید مطالعه داشته باشید.

برای مثال اگر که شما علاقه مند به آشپزی هستید، می توانید یک کتاب معروف آشپزی که به زبان فرانسه نوشته شده است را انتخاب کنید و برای درست کردن غذا های گوناگون از آن استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به خوبی آشپزی کنید و دستور العمل های ارائه شده را کاملا متوجه شوید، لازم است که خیلی خوب مطالب نوشته شده را به صورت مفهومی مطالعه کنید. همچنین شما می توانید با توجه به سطح فعلی خود شروع به مطالعه انواع مجله ها یا روزنامه های فرانسوی زبان کنید.

در همین حال سعی کنید عبارت های نا آشنایی که با آن مواجه می شوید را یادداشت کنید و با معلم خود در کلاس درباره آن صحبت کنید و نحوه استفاده صحیح عبارت ها در جملات را به خوبی بیاموزید و تمرین کنید.

برای اینکه محیط خانه را برای یادگیری زبان فرانسه توسعه دهید، می توانید از برچسب های گوناگون که عبارت های فرانسوی بر روی آن ها نوشته شده است استفاده کنید. برای مثال می توانید نام فرانسوی اشیاء مختلف در خانه یا محیط کار خود را بر روی برچسب ها بنویسید و آن ها را به وسایل گوناگون بچسبانید. سپس هر بار که به آن وسیله نگاه می کنید، نام آن را به زبان فرانسه با صدای بلند تلفظ کنید.

با وجود اینکه شما در کلاس های زبان فرانسه به صحبت های معلم و دوستان خود به زبان فرانسه گوش خواهید داد، تمرین هایی نیز برای زمان های فراغت در منزل ارائه می گردد تا با گوش دادن بیشتر به مکالمه های زبان فرانسه درک بهتری از این زبان بدست آورید. شما می توانید در ارتباط با موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید به رادیو گوش دهید. زبان فرانسه در هنگام صحبت کردن متفاوت تر از آن شکل که نوشته می شود به نظر می رسد. در نتیجه یکی از تمرین هایی که حتما توصیه می شود این است که تا می توانید به مکالمه های زبان فرانسه گوش دهید.

به عنوان بخشی از روش های عادت به استفاده از زبان فرانسه برای یادگیری بیشتر، می توانید یک دفتر خاطرات برای خود تهیه کنید و هر روز وقایعی که رخ می دهد را به زبان فرانسه یادداشت کنید. شما هر آن چه که مایل باشید را می توانید در این دفتر بنویسید. برای مثال می توانید درباره آب و هوا، لیست خرید فروشگاه، برنامه های آن روز خود، توصیف همکاران خود در محیط کار و مطالب دیگر بنویسید. تا زمانی که عادت به یک زمان گرامری نکرده اید، توصیه می شود که تنها یک زمان را از نظر ساختاری استفاده کنید.

برای مثال اگر که شما در حال یادگیری زمان حال هستید، سعی کنید که تنها به زمان حال جملات خود را بنویسید تا زمانی که بتوانید از زمان گذشته و آینده نیز در جملات خود به درستی استفاده کنید. برنامه ریزی کنید که روزانه حداقل یک صفحه کامل به زبان فرانسه بنویسید.

به منظور اینکه بتوانید جنسیت اسم ها را در زبان فرانسه به خاطر بیاورید، می توانید از فلش کارت های رنگ بندی شده استفاده کنید. برای مثال می توانید کلمات مونث را بر روی کارت های نارنجی و کلمات مذکر را بر روی کارت های زرد یادداشت کنید. در چنین حالتی هنگامی که شما لیست کلماتی که یاد گرفته اید را برای به خاطر سپردن بهتر مرور می کنید، سعی خواهید کرد مونث یا مذکر بودن و در نتیجه نحوه استفاده از کلمات را به شکل صحیح به کار ببرید.

برای اینکه تنوعی در روند مطالعات و یادگیری خود ایجاد کنید، می توانید به آهنگ های زبان فرانسه مورد علاقه خود نیز گوش دهید. سعی کنید که به تلفظ کلمات و عبارت ها توجه کنید و به شکل صحیح در هنگام تکرار آهنگ، آن ها را بیان کنید. از جمله روش های ساده برای یادگیری و به خاطر سپاری تکرار است. سعی کنید هر روز یک عبارت پر کاربرد که آموخته اید را چندین بار در طول روز تکرار کنید. به همین جهت می توانید این عبارت ها را در جلوی دید خود قرار دهید تا انجام این کار را فراموش نکنید.

همچنین ایده بسیار خوبی است که نسبت به گذشته بیشتر از زبان فرانسه استفاده کنید و حتی زبان تلفن همراه خود را به فرانسوی تغییر دهید تا علاوه بر اینکه خود را بیشتر در معرض این زبان قرار دهید، یاد آوری باشد تا به تمرین کردن بپردازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز