خبرگزاری کار ایران

علم و ادب - سپیدرود؛ تقابلی برای فرار از قعر

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۱۸

در هفته های پنجم رقابت های لیگ آزادگان، علم و ادب تبریز در خانه پذیرای سپیدرود رشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علم و ادب که هر چهار دیدار قبل خود را با شکست و بدون کسب امتیاز پشت سرگذاشته، رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک تیم بحران زده است و شاگردان یونس باهنر در تقابل با سپیدرود می بایست تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب و خروج از جمع قعرنشینان به کار گیرند.

پیروزی در این دیدار، ضمن دشت اولین سه امتیاز فصل برای علم و ادب، می تواند این تیم را از قعر جدول و منطقه بحران خارج نماید.

سپیدرود نیز در شرایطی برابر علم و ادب به میدان خواهد رفت که در دو بازی قبل به پیروزی رسیده و با روحیه ای خوب برابر علم و ادب حاضر خواهد شد، هرچند، در هفته های اخیر و به دلیل مسائل مربوط به مالکیت این باشگاه، تا حدودی سپیدرودی ها وارد حاشیه شدند، اما بعید به نظر می رسد که این حواشی، بتواند از انگیزه یاران نظرمحمدی بکاهد و مانعی بر سر راهشان ایجاد نماید.

سپیدرود با دو پیروزی، یک تساوی، یک باخت و هفت امتیازی که از چهار بازی قبل به دست آورده، جایگاه نهم جدول را در اختیار دارد و پیروزی در این دیدار خارج از خانه می تواند در صورت لغزش رقبا، صعودی چشمگیر را برای سپیدرودی ها دربر داشته باشد.

جدال یاران باهنر و نظرمحمدی، عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز