خبرگزاری کار ایران

اسدی: اینجا هستیم تا گل گهر را ببریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۶۱

در غیاب سرمربی پارس جنوبی، اسدی از ادعای تیمش برای پیروزی برابر گل گهر حرف زد.

به گزارش ایلنا، در اولین بازی از هفته سوم لیگ برتر، فردا دو تیم گل گهر و پارس جنوبی در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت و مرتضی اسدی با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مربی پارس جم در ابتدای صحبت هایش گفت: از این بابت که تیم سیرجان به لیگ برتر صعود کرده خوشحالم چرا که لیاقت مردم این شهر بیشتر از این است.

وی درباره شرایط تیمش گفت: از 18 بازیکن بزرگسال 16 بازیکن از تیم های دیگر به تیم اضافه شدند و زمان نیاز است تا هماهنگ شود. در دو بازی گذشته به اهدافی که کادرفنی داشتیم نزدیک شدیم و تیم به چیزی که به دنبالش است برسد.

اسدی درباره بازی برابر گل گهر گفت: ما به دنبال پیروزی در سیرجان هستیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شدیم و با برنامه ریزی که داشتیم به دنبال این خواهیم بود تا با سه امتیاز بازگردیم.

وی درباره اینکه کمالوند مدعی حضور برخی بازیکنان پارس در تیم ملی شده بود گفت: همه به دنبال این هستند تا بازیکنانش را به تیم ملی معرفی کنند. بازیکنان ما هم برخی از آنها شایسته این هستند ولی دیر به لیگ برتر آمدند اما اکنون شایسته حمایت بیشتری هستند. خوشبختانه سرمربی تیم ملی هم فردا شاهد این بازی است و کسانی که توانایی دارند و شایسته پوشیدن پیراهن هستند امیدوارم این شانس را به دست بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز