خبرگزاری کار ایران

هخامنش: دوست داشتم به تراکتور بروم ولی پیشنهادی به من داده نشد/ به عراق آمدم تا سکوی پرتابم باشد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۶۰

مدافع ایرانی فصل گذشته صنعت نفت تصمیم گرفته در لیگ عراق به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وفا هخامنش، مدافع فصل گذشته صنعت نفت که خیلی زود نامش سر زبان‌ها افتاد در شرایطی که گفته می‌شد گزینه مورد نظر تراکتور برای خط دفاع است یک باره سر از لیگ عراق و باشگاه المینا درآورد. با او در مورد انتخاب غیر منتظره‌اش و دلایل آن صحبت کردیم.

* از تیم جدیدت بگو. چرا لیگ عراق و چرا المینا؟

لیگ عراق از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که شاید در ایران هم کمتر مشابه آن دیده شود، از جمله استادیوم‌های مدرن، زمین تمرین عالی، هتل و هرچیزی که که یک فوتبالیست برای پیشرفت به آن نیاز دارد و البته قراردادهای مالی خوب. تیم المینا جزو تیم‌های پرطرفدار عراق است که در شهر بصره و در فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای از ایران قرار دارد و رفت و آمد به ایران را برایم آسان میکند و این امکانات و دسترسی آسان به ایران من را مجاب کرد که با تیم المیناء قرارداد امضا کنم.

* فصل قبل عملکرد خوبی در صنعت نفت داشتی چرا در این تیم نماندی؟

بله فصل فوق العاده‌ای بود. باشگاه عالی مربیان عالی و بازیکنان فوق‌العاده که با حمایت تماشاگران خونگرم‌مان نتایج خوبی هم کسب شد ولی چون دوست داشتم در خارج از ایران کارم را ادامه دهم به این نتیجه رسیدم که عراق شاید سکوی پرتابی برای من باشد.

* چند تیم لیگ برتری مثل تراکتور هم خواهان تو بودند. به توافق نرسیدی؟

شاید من در لیست تیم تراکتور بودم و خودم هم از طریق دوستانم در تبریز از این موضوع مطلع شدم ولی هیچ وقت پیشنهاد رسمی به من دادن نشد. من خیلی علاقمند بودم برای تیم محبوبم بازی کنم و در خدمت طرفداران خونگرم این تیم باشم ولی باشگاه تراکتور درخواستی نداد و من هم وقتی دیدم خبری نیست قراردادم با تیم المیناء را نهایی کردم.

* فکر می‌کنی سفیر خوبی برای فوتبال ایران در عراق باشی؟

تمام سعیم را می‌کنم که نماینده‌ای خوب چه از نظر فرهنگی و چه از نظر فوتبالی برای کشورم در عراق باشم تا شاید فرصت‌هایی برای بازیکنان دیگر هم پیش بیاید و برای بازی در تیم‌های عراقی و استفاده از امکانات‌شان ایجاد شود.

* با توجه به شرایط جدیدی که برایت پیش آمده و به جمع لژیونرها پیوستی به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

مطمئننا برای هر بازیکنی پوشیدن لباس مقدس تیم ملی افتخار بزرگی است که من هم از این قائده مستثنا نیستم و قطعا در فکر بازی در تیم ملی هم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز