خبرگزاری کار ایران

اندر احوالات مدیریت فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۵۵۶

مدیران فوتبال ایران در تمجید از گذشته و امیدواری برای آینده نشسته‌اند و توجهی به ضرب‌الاجل‌ها ندارند.

به گزارش ایلنا، شنیده بودیم مومن تنبلی موقع خروج از حمام، با سگی روبه‌رو شد که در آب افتاده بود و با دست‌وپا زدن لباس‌های او را خیس می‌کرد؛ اما او که خواب را بر غسل ترجیح می‌داد، زیرلب گفت «ان‌شاالله که گربه بود» و به سمت منزل رفت.

مدیریت ایشالا-ماشالایی هم نه تنها هنوز از عدم صعود در جام جهانی شاکی است، که توقع قهرمانی آسیا در هر دو سطح ملی و باشگاهی را دارد و با دستی به کمر زدن، از دلاوری‌های استیلی و عزیزی می‌گوید؛ چرا که منتظر است تا اگر روزی هنوز قادر به بازی کردن برابر آمریکا و استرالیا بودیم، دوباره این معجزات تکرار شوند. احتمالا خیابانی هم برای یک دوره بیست ساله مجدد، پلی‌بک گزارشش را در شبکه‌های مختلف به اجرا خواهد گذاشت.

عادت مدیران پوپولیست، «ماشالا» گفتن به گذشته و «ایشالا» حواله آینده کردن است. همین می‌شود که آن‌ها برابر جدی‌ترین ضرب‌الاجلی که هنوز برای آن فرصت هست و معلوم نیست چرا تا دقیقه نود بلاتکلیف مانده است، حتی عزمی برای رسیدن به ددلاین ای‌اف‌سی ندارند و با تبصره تعطیلی و بین‌التعطیلین و استحقاقی و استعلاجی، ترس به جان نصف ملت می‌اندازند. بدی هم نیست؛ چرا که اگر هم فاجعه نشد، قهرمان داستان شده‌اند و نقش‌اول فن‌پیج‌ها!

 

محمدشفیع اعجازی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز