خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری اصفهان:

«دستگیری دو فعال اصلی شرکت هرمی موسوم به یونیک فاینانس»

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۶۷

عوامل اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس طی اجرای عملیاتی شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: پس از انجام اقدامات دقیق و سریع اطلاعاتی و اقدام به موقع دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا دو عامل اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این متهمان که قصد خروج از کشور را داشتند و به تهران عزیمت نموده بودند، با اعطای نیابت به دادسرای عمومی و انقلاب تهران و همکاری یکی از معاونان دادستان کل کشور و سربازان گمنام امام زمان(عج) در فرودگاه امام(ره) و در لحظه سوار شدن به هواپیما شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

ایشان خاطرنشان ساخت: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که متهمان با ادعای سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی و خرید و فروش سهام شرکتهای بزرگی از قبیل اپل و مایکروسافت و... در فضای مجازی اقدام به عضوگیری از افراد می نمودند.

رییس دستگاه قضایی استان در ادامه تصریح کرد: جامعه هدف آنها بیشتر جامعه پزشکان و مهندسان و افراد تازه بازنشسته بوده و با این شگرد که حداقل مبلغ سرمایه گذاری در شرکت یاد شده ۱۰۰۰  دلار بوده و شرط پرداخت سود هم عضوگیری حداقل سه نفر به عنوان زیرمجموعه می باشد، فعالیت می کردند.

وی یادآور شد: مبالغی که این متهمان تحصیل نموده اند به بیش از میلیاردها تومان می رسد.

حبیبی با ابراز تأسف از عدم توجه برخی افراد به هشدارهای مکرر دستگاه قضایی و ضابطین تأکید کرد: علی رغم هشدارهای مکرر در خصوص شگرد و حیله های برخی افراد سودجو در خصوص شرکتهای هرمی و فاقد مجوزهای قانونی متأسفانه شاهد آن هستیم هنوز برخی شهروندان فریب خورده و در دام اینگونه افراد مجرم و فرصت طلب می افتند.

ایشان در پایان بیان داشت: این پرونده در مرحله تخقیقات مقدماتی بوده و اطلاعات تکمیلی متعاقباً از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز