خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

متاسفانه کارگران از هیچ امنیت شغلی برخوردار نیستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۰۲

نصرالله دریابیگی در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: متاسفانه کارگران از هیچ امنیت شغلی برخوردار نیستند و با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی حاکم در جامعه صورت خود را با صورت سرخ می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و ناهنجاری ها قراردادهای موقت در بین کارگران است،گفت: بیش از 95 درصد کارگران دارای قراردادهای سفید امضا هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد: متاسفانه کارگران از هیچ امنیت شغلی برخوردار نیستند و با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی حاکم در جامعه  صورت خود را با صورت سرخ می کنند.

وی اظهار کرد: از دیگر نکات مهم در بروز آسیب های اجتماعی در جامعه کارگری خصوصی سازی و سیاست های غلط آن است که در استان و بعضا کشور به خصوصی خوری تبدیل شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: بیکاری و عدم امنیت شغلی و پائین آمدن سطح معیشت کارگران و بازنشستگان موجب افزایش ناهنجاری ها و آسیب هایی اجتماعی شده است.

این نماینده با سابقه کارگری با انتقاد از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: وضعیت معیشتی بازنشستگان تصویری از آینده کارگران امروز است و عدم رسیدگی به مشکلات این قشر جامعه به مفهوم اهمیت ندادن به کار و تولید است.

وی اظهار کرد: طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری سالهاست که اجرا می‌شود و بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی از این حق محرومند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز