خبرگزاری کار ایران

نمایش «روز واقعه» و «پرواز در شب» در شهرهای مشهد و شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۱۶

همزمان با ایام سوگواری حسینی، نسخه مرمت شده فیلم های «پرواز در شب» و «روز واقعه» در دو استان کشور به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش ایلنا، بنیاد فارابی همزمان با آغاز سوگواری امام حسین(ع) و در دهه محرم دو فیلم  «روز واقعه» و «پرواز در شب» را با همکاری مشترک لابراتوار صدا و سیما و فیلمخانه ملی ایران و استودیو فام که مورد مرمت، اصلاح رنگ و صدا و بازسازی قرار گرفته است در سینما «ویلاژتوریست» مشهد و مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» شیراز به نمایش می‌گذارد.

این نمایش بر اساس تفاهم‌نامه‌ همکاری مابین بنیاد سینمایی فارابی و سینما ویلاژتوریست مشهد و مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز به منظور اکران فیلم های مناسبتی به امضاء رسید.

فیلم‌های فوق‌الذکر در سینما آزادی تهران از آغاز ماه محرم به مدت دو هفته به نمایش عمومی گذاشته شدهو مورد استقبال گسترده تماشاگران تهرانی قرار گرفته است و اکنون دو استان بزرگ ایران مشهد و شیراز میزبان این دو فیلم برجسته سینما هستند.

«پرواز درشب» از تولیدات سال ۱۳۶۵بنیاد سینمایی فارابی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی زنده‌یاد رسول ملاقلی پور فیلم برگزیده پنجمین جشنواره فیلم فجر و برنده لوح زرین بهترین جلوه‌های ویژه از همین جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز