خبرگزاری کار ایران

نمایش 4 فیلم از یک فیلمساز ایرانی در انگلستان و هند

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۳۲

چهار فیلم کوتاه از ساخته‌های وحید حق وردی در انگلستان و هند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، دو فیلم تاسوعا و زمینه در شهر لندن و در نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم لیفت اف گلوبال نت ورک 2019  از 17 الی 24 شهریور  به نمایش درمی‌آید. این دو فیلم برای رقابت با دیگر آثار ارسالی از کشورهای مختلف جهان منتظر دریافت آرای داوران این جشنواره است.

فیلم تاسوعا روایت عزاداری مردم ایران در روز تاسوعا برای سالارشهیدان حضرت عبدالله حسین (ع) است که با دسته‌های عزاداری و برگزاری مراسم خاص اعم از قربانی کردن حیوانات و دادن نذری به سنت و عقاید مردم ایران زمین می‌پردازد. فیلم زمینه داستانی تجربی و غیرمتعارف روزمرگی‌های آدمی در جامعه امروزی را به تصویر می‌کشد.

همچنین فیلم‌های بازی تمام شد و بیمارستان 2 از ساخته‌های وحید حق وردی همراه با  فیلم نامه‌های پدر زوتر به خانه بیا، کسی به پیرزن نامه نمی‌نویسد؛ نامزد دریافت جایزه از جشنواره بین المللی فیلم آشا که در شهر ناشیک کشور هند  برگزار می‌شود، شدند.

دو فیلم پیرزن و گربه و tg fk 5 از ساخته‌های این فیلمساز نیز در بخش مسابقه حضور دارند.

این آثار  از میان 7800 اثر از کشورهای فنلاند، چین، ایتالیا، فرانسه، روسیه، امریکا، لهستان، هند انتخاب شده‌اند. این رویداد هنری 5تا 7 سپتامبر 2019 چهاردهم تا شازدهم شهریورماه 1398 در کشور هند شهر ناشیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز