خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ابر بدهکار حوزه ورزشی هستیم/راه اندازی کارخانه نساجی در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۴۱

احمد حسین زادگان از راه اندازی کارخانه نساجی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز با حضور استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نمایندگان حوزه انتخابیه و برخی مسئولین شهرستانی آئین بهره برداری از بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افتتاح شد.

احمد حسین زادگان افزایش امید اجتماعی را نکته محوری در استان دانست و افزود : برای افزایش سطح رضایتمندی مردم برنامه  عملیاتی تعریف کرده ایم.

وی با اشاره به باشگاه نساجی در قائمشهر، گفت : اولین مورد افزایش امید اجتماعی است و دومین مورد نیز می توان به کارخانه نساجی اشاره کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه باشگاه داری در مازندران دچار مشکل هستیم، تصریح کرد : اقتصاد ما در مازندران اقتصاد کشاورزی است.

وی گفت : برخلاف استان های دیگر که دارای شرکت های بزرگ تیم داری هستند و ما فاقد آن هستیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران طرح بازسازی ورزشگاه شهید وطنی را به نوعی احداث بیان کرد و‌ افزود : ابر بدهکار حوزه ورزشی هستیم.

وی کارخانه نساجی را دومین مطالبه مردم قائمشهر عنوان کرد و ادامه داد : باتوجه به مشکلات مالی کارخانه، دولت مستقیما توانایی احیای آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد : به همین منظور با ستاد اجرایی فرمان امام تفاهم نامه ای امضا شد و به زودی کارخانه نساجی ساماندهی و راه اندازی خواهد شد.

در ادامه حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اعتبار هزینه شده برای بهسازی ورزشگاه شهید وطنی را 17 میلیارد تومان عنوان کرد و درخصوص مشخصات پروژه گفت : احداث رختکن برای بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق داوران، اتاق کنفرانس خبری و اتاق پزشکی در هزار و ۷۰۰ متر زیربنا احداث شده است.

وی از نصب چهار برج نوری آخرین مدل و اسکوربرد مدرن خبر داد و ابراز داشت‌: تعداد هفت هزار صندلی نصب شده است و قرار است سه هزارو ۲۰۰ صندلی نیز اضافه شود.

این مقام مسئول  گفت : نصب گیت انجام شده است و برای بازی فردا آماده خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز