خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق کمیته مربیان بسکتبال درگذشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۳۸

محمود پورشرفی پیشکسوت بسکتبال دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا، در دالان تاریخ بسکتبال که به عقب برگردیم به ورزشکاران و مربیانی می‌رسیم که تاریخ بسکتبال ایران را نوشته اند، محمود پورشرفی هم یکی از آنهاست.

سعید ارمغانی، علی‌اکبر شیریان، مسعود نیکبخت، مرتضی ساهانی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، محمود سجادی، آدریک غریبیان، امیر خوش‌خبر و رامین طهماسبی از جمله بازیکنانی هستند که زیر نظر این مربی پرورش پیدا کردند. سال 63 به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان معرفی شد و مهران شاهین طبع و محمد کسایی پور از جمله جوانانی بودند که زیر نظر او کار می‌کردند. به همراه همین جوانان وارد تیم ملی بزرگسالان شد و به عنوان سرمربی تیم ملی ایران فعالیت ‌کرد.

در کنار سرمربیگری تیم ملی، 5 سال در باشگاه راه آهن بود که مهران شاهین طبع و محمد کسایی پور نیز در آنجا به او ملحق شدند. در سال 64 همراه تیم تاج یا همان استقلال، قهرمان ایران شد و بعدها هم به عنوان مدیر فنی در کنار مهران شاهین طبع در تیم هایی همچون صباباتری حضور داشت.محمود پور شرفی در زمان ریاست محمود مشحون به عنوان رئیس کمیته مربیان نیز انتخاب شده بود.

متاسفانه جامعه بسکتبال در غم از دست دادن یکی از مردان شریف و مهربان خود به سوگ نشست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز