خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کار استان البرز؛

همایش خانواده و آسیب های اجتماعی به مناسبت روز خانواده برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۸۵

همایش خانواده و آسیب های اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان به همت مدیریت امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز برای کارگران فصلی و ساختمانی و نماینده کارگران واحدهای تولیدی و شرکت‌های استان در سالن اجتماعات اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله رنجبرپور مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز دراین همایش با اشاره به اهمیت نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: اصلی ترین نهادی که می‌تواند در آسیب‌های اجتماعی موثر باشد نهاد خانواده است و اگر بدنبال آرامش و امنیت هستیم باید این امر مهم از خانواده آغاز شود و در این مسیر؛ خانواده ها نیز باید نسبت به ماهیت فضای مجازی و آسیب‌ها و خطرات آن آگاهی لازم را داشته باشند و بهترین راه مقابله با خطرات فضای مجازی آموزش واطلاع رسانی به خانواده ها از ماهیت و آسیب‌ها وظرفیت‌های فضای مجازی است.

در ادامه حبیب احمدی نژاد، مشاور خانواده و درمانگرEFT نیز به اهمیت نقش خانواده و روابط زوجین و فرزندان اشاره کرد و نقش خانواده در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان را تبیین و تشریح کرد.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد :‌ امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی سلامت جامعه بویژه خانواده ها را با خطر مواجه ساخته است از این رو فرهنگ سازی و آموزش به عنوان یکی از مهمترین راهکارها در اولویت برنامه های پیشگیری از آسیب ها قرار دارد که باید خانواده ها ونهادهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی بدان توجه جدی بنمایند زیرا استحکام بنیان خانواده زیربنای یک جامعه سالم وپایدار است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده و جامعه کار و تولید وتعاون استان از برنامه ها و سرفصل‌های مهم ماموریت‌های حوزه اجتماعی و رفاه اداره کل در استان البرز است که برنامه های مختلفی در این خصوص در دست اجرا داشته و اجرایی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز