خبرگزاری کار ایران

کولیوند:

شهر و استان ایده آل با همدلی و وحدت ساخته می‌شود/ اختلافات، ما را به سرمنزل مقصود نمی رساند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۱۴

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه اختلافات ما را به سرمنزل مقصود نمی رساند، تاکید کرد: شهر و استان ایده آل با همدلی و وحدت ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند، همزمان با سومین روز هفته دولت در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولایت در شهر کرج، گفت: برای اجرای به موقع برخی از پروژه ها لازم است سایر دستگاه‌ها کمک کنند که شهرداری بتواند کار را جلو ببرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه راه به توسعه شهر و استان منجر می شود، افزود: جمعیت جنوب شهر کرج نیاز جدی به خدمات شهری دارند که باید پیگیری شود.

کولیوند با عنوان اینکه به حمایت مجموعه معاونت استانداری و فرمانداری در تکمیل راه اهن و همچنین زیر گذر ولیعصر راه آهن، نیازمندیم، تاکید کرد: تمام راه‌های شهری شهر کرج چه در مسیر قطار شهری و راههای داخل شهر یا حاشیه باید روند دسترسی مردم را آسان کند که وقت و انرژی صرفه جویی شود. 

کولیوند با عنوان اینکه مجموعه شهرداری استان دو هزارو 800 میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد، گفت: دستگاههایی وجود دارند که نظارت پروژه را انجام می دهند اما بعضا ما مشاهده می‌کنیم کار به اتمام می‌رسد و دوباره نظارت دیگریی انجام می‌شود و این روند، شجاعت را از مدیران ما می‌گیرد لذا در زمان اجرای پروژه باید نظارت ها با دقت بیشتر انجام شود.  

نماینده مردم کرج در مجلس با عنوان اینکه قانون باعث شده است که انسانها زندگی بهتری داشته باشند، اذعان داشت: مسئولان باید بگونه ای عمل کنند که باعث خرسندی و رضایت مردم شوند چراکه نگاه مردم جزیره ای نیست بلکه دولت و نظام را در نظر می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز