خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم اراک - نود ارومیه؛ تقابل مدعیان در ایستگاه سوم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۶۰

در هفته‌ی دوم رقابت های لیگ آزادگان دو تیم آلومینیوم اراک و نود ارومیه در اراک به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلومینیوم پس از پیروزی پرگل هفته‌ی نخست برابر فجر، در هفته‌ی دوم برابر گل ریحان به تساوی رسید و حال بار دیگر در ورزشگاه خانگی خود به میدان خواهد رفت، این بار برابر نود ارومیه.

آلومینیوم که در فصول اخیر نشان داده بهره بردن از امتیاز میزبانی را به خوبی بلد است، در اراک با نودی مصاف خواهد داد که اکنون در صدر جدول لیگ یک جای گرفته و قطعا میتواند کار را برای شاگردان فکری دشوار کند. آلومینیوم با چهار امتیاز در رده‌ی پنجم جدول جای دارد و می تواند با پیروزی برابر نود خود را به صدر نزدیک کند.

نود ارومیه نیز در دو هفته‌ی ابتدایی موفق به پیروزی شد و اکنون با شش امتیاز در صدر جدول لیگ یک قرار گرفته است. شاگردان بیاتلوی جوان بدون شک برای تداوم روند خوب خود، کار سختی را در خانه‌ی ایرالکو دارند، اما امیدوارند با بهره گیری از روحیه، انگیزه و اعتماد به نفسی که دو پیروزی قبل به آن ها داده، بتوانند در نبرد دشوار برابر آلومینیوم نیز سربلند از میدان خارج شوند.

این دو تیم به نحوی از مدعیان این فصل لیگ یک نیز محسوب می‌شوند. نود ارومیه باکسب صد در صد امتیازات در صدر جدول قرار دارد و آلومینیوم اراک نیز با کسب 4 امتیاز در پی رسیدن به صدر جدول است. تقابل 6 امتیازی در همین هفته‌های اول لیگ یک آغاز شده است زیرا هر تیمی با برتری در این بازی، گامی بلند برای رهایی از میانه جدول بر میدارد و به صدر جدول و رسیدن به لیگ برتر، نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز