خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - آرمان گهر سیرجان؛ تقابل هم استانی‌ها با چالش جبران مافات

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۱۲

در هفته ی دوم رقابت های لیگ یک، دو تیم از استان کرمان، یعنی مس کرمان و آرمان گهر سیرجان با هم مصاف خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس کرمان در دو بازی اول خود به یک پیروزی و یک شکست رسید و با سه امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارد. مسی ها پس از پیروزی خانگی برابر رایکا، با انگیزه و روحیه‌ی زیادی مقابل هم استانی تازه واردشان، آرمان گهر، صف آرایی خواهند کرد.

آرمان گهر نیز تاکنون یک باخت و یک تساوی را در لیگ یک تجربه کرده و با یک امتیاز در رده ی دوازدهم جدول جای گرفته است. سیرجانی ها در هفته‌ی سوم برابر مس از امتیاز میزبانی برخوردارند و امیدوارند که اولین برد خود را در مسابقات لیگ در کنار هوادارانشان جشن بگیرند.

این دربی از جهتی نیز برای دو تیم حائز اهمیت است. از سویی مس کرمان گرچه هفته قبل مقابل رایکا بابل به برتری دست یافت، اما هواداران مس از عملکرد یاران مجتبی حسینی رضایت نداشتند و به همین جهت، نارنجی پوشان کرمانی برای جبران مافات به میدان خواهند آمد.

از آن سو نیز یاران قاسم شهبا در آرمان گهر سیرجان در دو هفته ابتدایی لیگ با بدشانسی رو به رو شدند. آنها در هفته اول و درحالی که بهتر از گل ریحان بودند، نتیجه را 3-2 واگذار کردند و در هفته دوم نیز مقابل ملوان بندرانزلی و درحالی که 1-0 از حریف خود تا دقایق پایانی بازی جلو بودند، بازی را با تساوی عوض کردند. به هر شکل عدم تجربه کافی یاران شهبا سبب شده تا آنها دو هفته حساس را از دست بدهند و باید دید آنها جبران مافات کرده و اولین برد تاریخشان را در لیگ یک جشن می‌گیرند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز