خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت؛

بررسی‌ تامین دارو و لوازم پزشکی برای زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۶۳

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز موضوع ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: بحث اصلی ما امروز در رابطه با تبصره ۳۵ قانون نظام وظیفه در سال ۹۶ بود که به عنوان کمیسیون فرعی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی تاکید کرد: در سال ۹۶ تغییری در این تبصره ایجاد شد مبنی بر اینکه کسانی که با دیپلم به خارج از کشور رفته و به ادامه تحصیل می‌پردازند نمی‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند و با این تغییر صدها خانواده دچار مشکل شده بودند و درخواستی در رابطه با معافیت فرزندانشان داشتند که با حضور نمایندگانی از این خانواده‌ها و همچنین با حضور نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: نمایندگان در این خصوص طرحی را با ۷۴ امضاء ارائه داده بودند که این تغییر به این صورت اعمال شود که تاریخ‌ها از ۱۷ مردادماه ۹۶ به ۱۰ مهرماه ۹۷ تغییر یابد. اما در این زمینه تصمیم‌گیری نشد و تصمیم نهایی هفته آینده اتخاذ خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید گفت: بحثی در مورد خدمات درمانی به زائران ارمنی در ماه آینده مطرح شد که موکب خیرین امام زمان (عج) در این رابطه گزارشی دادند و تقاضا داشتند که داروهای مورد نیاز آنها تامین شود. نمایندگانی از اورژانس و هلال احمر نیز در جلسه حاضر بودند که این گزارش را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز