خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل موزه سینما،تصویر شهر و خانه هنرمندان برای درگذشت داریوش اسد زاده

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۴۹

مدیران عامل موسسه موزه سینما، تصویر شهر وخانه هنرمندان با انتشار اطلاعیه های جداگانه درگذشت داریوش اسد زاده را تسلیت گفتند.

 به گزارش ایلنا،مدیرعامل موزه سینمای ایران در پیام کوتاهی درگذشت «داریوش اسدزاده» بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مهران عباسی انارکی به شرح زیر است:

هنرمندی توانا و مردمی، جهان خاکی را به سوی منزلگاه ابدی خویش ترک کرد. بی شک نام داریوش اسدزاده درتاریخ هنر ایران ماندگار خواهد بود.درگذشت « داریوش اسدزاده» را به خانواده محترم آن مرحوم و دوستداران و جامعه سینمایی و هنری تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار ، علو درجات و آرامش ابدی را برای ایشان مسئلت دارم.

پیام تسلیت هاشم میرزاخانی  مدیرعامل تصویر شهر به شرح زیر است :

إِنَّا لِلّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

امروز هنرمندی مردم مدار و انسانى نیکوکار از میان ما رفت و به دیار حق پیوست.

اینجانب فقدان این هنرمند شریف و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون مرحوم داریوش اسدزاده را که برای نسل های مختلف خاطره ساخت و نقش های مهمی را در ذهن مردمان این سرزمین ماندگار کرد به خانواده محترم، فرزندان گرامى، جامعه هنری و دوستداران پرشمار ایشان تسلیت گفته و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند رحمان رحمت و بخشایش و براى بازماندگان گرامى صبر و سلامت مسألت دارم.یادش گرامی و روحش شاد.

یادآوری می شود که مراسم بزرگداشت این هنرمند فقید همزمان با آیین افتتاحیه هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر برگزار شد.

همچنین در پیام تسلیت مجید رجبی معمار  مدیر عامل خانه هنرمندان آمده است:
مجید رجبی معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

در نهایت تالم و اندوه فراوان، داریوش اسدزاده؛ هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی که با بیش از نیم قرن فعالیت هنری، یادی جاویدان از خود در اذهان مردم این سرزمین حک کرد، دار فانی را وداع گفت.

اسدزاده با حضور در صحنه نمایش از تئاتر تا سینما و تلویزیون، به ایفای نقش‌های ماندگار پرداخت و آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشت که برای همیشه در عرصه فرهنگ و هنر این کشور زنده خواهد ماند.

درگذشت این هنرمند عزیز را به بازماندگان محترم او و نیز خانواده هنرهای نمایشی کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن هنرمند فقید روحی شاد و آرام طلب دارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز