خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۷۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان آوج

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۸۹

فرماندار آوج گفت: ۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار ی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان آوج به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اعلام این خبرگفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و زیربنایی بوده که ۳۳ طرح آنها توسط دهیاری‌ها و مابقی توسط دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخش خصوصی در سطح شهرستان اجرا شده‌اند.

وی اضافه کرد: افتتاح ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط و گازرسانی به سه روستای شهرستان از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

علیرضایی ادامه داد: تنها یک روستای بدون گاز به نام بی آب در سطح شهرستان باقی مانده است که کلنگ گازرسانی به آن در هفته دولت برزمین زده خواهد شد.

فرماندار آوج اضافه کرد: تنها روستای فاقد برق شهرستان آوج به نام روستای کاروانسرا نیز در هفته دولت برق دار می‌شود.

وی گفت: از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در این شهرستان نیز طرح پل معلق بر روی رودخانه شاهدره با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است که با حضور استاندار قزوین به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه آبخیزداری ۶۰ میلیارد ریال طرح، در حوزه صنعت برق ۹ طرح، در حوزه جهاد کشاورزی ۲ طرح تجمیع اراضی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه آبفای روستایی ۲ طرح در این هفته افتتاح شده و همچنین سه دستگاه مسکن به مددجویان کمیته امداد تحویل داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز