خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت ملی حفاری خوزستان صورت گرفت؛

اعلام نتایج مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۰۳

رئیس کمیته داوران پاورلیفتینگ خوزستان، نتایج برگزاری مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه های استان را اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرتضی موحدزاده در تشریح برگزاری این مسابقات، گفت: در تاریخ 30 مردادماه، کنگره فنی با موضوعیت مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه های استان خوزستان  از ساعت 18:30 لغایت 20:30 به میزبانی ملی حفاری استان خوزستان برگزار گردید.

مسابقات در روز 31 مردادماه از ساعت 8 صبح با نظارت داوران وزنکشی، با وزنکشی ورزشکاران آغاز شد و تا ساعت 11:30 وزنکشی به پایان رسید و شروع رقابت ها هم در ساعت 12 بود.

وی افزود: داوران حاضر در این مسابقات، مرتضی موحدزاده رییس کمیته داوران و سید جواد موسوی، محمدرضا رشیدی، سید علی اکبر سید صالحی، حمیدرضا شکرریز ، سلمان هژیر، فرشید علیپور داور هیأت ژوری و پژمان داودی مسئول برگزاری  مسابقات بوده اند.

همچنین در این رقابت ها، نفرات با 107 رده و 13 باشگاه حضور داشتند که نام های آنها به شرح ذیل می باشد:

  1. باشگاه توانمند اهواز
  2. باشگاه نیرو ایذه
  3. باشگاه کلانتر دزفول
  4. باشگاه پوریای ولی دزفول
  5. باشگاه رادان دزفول
  6. باشگاه المپیک ماهشهر
  7. هیأت شهرستان شوشتر
  8. باشگاه پهلوانان مسجد سلیمان
  9. باشگاه بیمه معلم مسجدسلیمان
  10. باشگاه رکوردداران اهواز
  11. باشگاه آریا رامهرمز
  12. هیأت شهرستان امیدیه
  13. باشگاه پولادتن باوی.

همچنین به ترتیب رده سنی مقام های زیر را کسب کرده اند:

باشگاه نیرو ایذه با 103 امتیاز مقام اول نوجوانان، باشگاه بیمه معلم مسجد سلیمان با 82 امتیاز مقام اول جوانان، باشگاه توانمند اهواز با کسب 69 امتیاز مقام دوم جوانان، باشگاه کلانتر دزفول با کسب 145 امتیاز مقام اول بزرگسالان، باشگاه پهلوانان مسجد سلیمان با کسب 116 امتیاز مقام دوم بزرگسالان، باشگاه پوریای ولی دزفول با کسب 134 امتیاز مقام اول پیشکسوتان، باشگاه رادان دزفول با کسب 78 امتیاز مقام دوم پیشکسوتان را به دست آوردند.

گفتنی است، در پایان این مسابقات، جوایز توسط اسپانسر مسابقات به نفرات و تیم های برتر اهدا شد و مسابقه راس ساعت 21 به پایان رسید.

اعلام نتایج مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه های خوزستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز