خبرگزاری کار ایران

اجرای آزمون‌های مهارت فنی و حرفه‌ای به صورت پروژه محور در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۰۳

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز از اجرای آزمون‌های مهارت فنی و حرفه‌ای به صورت پروژه محور در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زیدی با اشاره به تصویب آیین نامه سنجش عملکردی پروژه محور در شورای سیاست‌گذاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، گفت: آزمون سنجش متقاضیان با مشارکت بخش خصوصی و به صورت پروژه محور انجام خواهد شد و با اجرای این طرح ، نظام جامع آموزش فنی و حرفه ای به سمت صلاحیت حرفه ای سوق داده خواهد شد. 

وی گفت : در این طرح 25درصد از نمره نهایی آزمون در طول دوره بر اساس شاخص های دانش ، مهارت عملی و نگرش و اخلاق حرفه ای کارآموز توسط مربی تعیین خواهد شد. 

زیدی خاطرنشان کرد : در این مرحله ، آزمون دوره های برق کار صنعتی ، کاربر icdl، نازک دوز زنانه ، تراشکاری ، لوله کشی و نصاب وسایل بهداشتی ، دریل کار و اره کار در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد تحت نظارت اداره کل استان به صورت پروژه محور اجرا می شود. 

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز افزود: در راستای سلامت اداری و نظارت دقیق بر آزمون‌های عملی ، تیم های نظارتی آزمون‌ها ساماندهی شده اند و طبق برنامه زمانبندی آزمون های عملی ، به محل اجرای آزمون ها مراجعه و در فرآیند آن نظارت خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز