خبرگزاری کار ایران

سرهنگ اکبری خبر داد:

نجات 2 نفر در کویر خوسف

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۸۹

جانشین انتظامی خوسف از نجات دو شهروند گمشده در کویر خوسف که بر اثر تشنگی و تاریکی شب جان آنها به خطر افتاده بود، خبر داد.

‌به گزارش ایلنا‌، سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار کرد: شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که دو نفر از افراد بومی منطقه در کویر خوسف گرفتار شده و راه را گم کرده‌اند و هیچ خبری از آنان در دست نیست که بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف برای امدادرسانی به افراد گم شده اعزام شدند.

جانشین انتظامی خوسف بیان کرد: مأموران با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه با تشکیل چند تیم امدادرسانی، مناطق کویری را پایش و رد موتورسیکلت مفقود شدگان را پیدا کردند و پس از چند کیلومتر ردزنی، دو شهروند گرفتار شده در کویر را که بر اثر بی آبی جان آن‌ها به خطر افتاده بود، نجات دادند.

اکبری افزود: مأموران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را برای افراد مفقود شده انجام دادند و پس از رفع تشنگی و عطش، آن‌ها را به شهرستان خوسف منتقل و به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

وی با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی پلیس خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است، خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز