خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان تاکید کرد:

عرضه کنندگان کالا و خدمات مکلف به نصب برچسب قیمت روی کالا هستند

کد خبر : ۸۰۰۹۴۳

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تمام عرضه کنندگان کالا و خدمات مکلف به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و تابلو نرخ دستمزد خدمات در محل کسب خود هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا باقری در حاشیه بازدید از میوه فروشی های سطح شهر اظهار کرد: طبق ماده ۱۵ قانون نظام صنفی افراد صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مکلفند با الصاق برچسب روی کالا، یا نصب تابلو در محل کسب یا حرفه، قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمات را به طور روشن و مکتوب و به صورتی که برای همگان قابل رویت باشد اعلام کنند.

وی با اشاره به ماده قانونی در زمینه الزام نصب برچسب قیمت افزود: در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با تاکید بر اینکه امتناع از درج قیمت، برخورد قانونی را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در کنار درج قیمت، صدور فاکتور از ضروریات مهمی است که باید واحدهای صنفی رعایت کنند و در همه مراحل باید صدور فاکتور صورت گیرد تا امکان نظارت بر بازار بیش ار بیش تسهیل شود.

باقری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت جریمه شدند، تصریح کرد: جریمه های در نظر گرفته شده برای اینگونه تخلفات بازدارنده نیست.

وی از توزیع بیش از ۴ هزار اتیکت متحدالشکل بین اصناف اردستان خبر داد.

 

انتهای پیام/
علیرضا صفاری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز