خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان مطرح کرد:

اهمیت المپیاد ورزشی استعدادیابی برای انتخاب آینده سازان ورزش کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۱۰

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته هندبال ساحلی گفت : آینده سازان ورزش کشور درهمین المپیادها انتخاب شده و پرورش می یابند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته هندبال ساحلی که در منطقه آزاد بندر انزلی و با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد، اظهار داشت: نوجوانان و جوانانی که در این المپیاد حضور دارند آینده سازان ورزش کشور هستند و امیدواریم که با حمایت‌های خوب ریاست فدراسیون هندبال، تلاش‌های هیات هندبال استان گیلان و همچنین حمایت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان متولی ورزش استان بتوانیم این مسابقات را با کیفیت بالایی برگزار کنیم.

وی افزود: امیدواریم که با حمایت‌های ویژه منطقه آزاد انزلی میزبان مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی باشیم.
 
بخشی با یادآوری رویدادهای ورزشی در منطقه آزاد انزلی، ادامه داد: سال گذشته لیگ والیبال ساحلی به میزبانی منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد و سازمان منطقه آزاد انزلی تلاش‌های بسیاری را صورت داد تا بتواند امکانات ورزش‌های ساحلی را در استان گیلان برقرار کند و امیدوارم که مسئولان وزارت ورزش که همواره حامی و همراه ما بودند همچنان حمایت خود را از استان گیلان دریغ نکنند تا ما بتوانیم در آوردگاه‌های بین‌المللی موفقیت هایی را کسب کنیم .
 
بخشی در پایان از حمایت های ویژه دکتر مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی تشکر کرد.
 
گفتنی است در این دوره المپیاد ورزشی دکتر احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان و " ملایی " سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز