خبرگزاری کار ایران

۱ کشته بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو با یک موتورسیکلت

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۳۳

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید و پژو با یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۲۲:۴۵ مورخ شب گذشته  در محدوده بزرگراه آزادگان مسیرشرق به غرب رجایی تصادف شدیدی بین دو دستگاه خودروی پراید و پژو و یک دستگاه موتورسیکلت رخ می دهد که دقایقی باعث ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر نیز می‌شود .

وی ادامه داد: نیروهای پلیس و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و کارشناسان پلیس راهور فاتب بی‌درنگ نسبت به ایمن سازی محل تصادف اقدام کرده و سپس به بررسی علل حادثه پرداختند.

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: نیروهای اورژانس پس از حضور سریع خود در محل به بررسی حال مصدوم حادثه که راکب موتور سیکلت بوده پرداختند و اعلام کردند که  راکب موتور سیکلت متاسفانه در صحنه تصادف در دم فوت شده است .

رازقی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: علیرغم توصیه‌های پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتور سیکلت‌ها در بزرگراه‌ها و تونل‌ها  از موتور سیکلت سواران خواست تا  توصیه های پلیس‌های پلیس  را جدی بگیرند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز