خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیأت پینگ پنگ خوزستان:

خوزستان یک خانه پینگ پنگ ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۱۶

نایب رئیس هیأت پینگ پنگ خوزستان گفت: با وجود منابع غنی مالی در استان، اما از وجود یک خانه پینگ پنگ محروم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، زهرا لیموچی با اشاره به اینکه خوزستان از کمبود سالن پینگ پنگ رنج می برد، اظهار کرد: داشتن یک خانه پینگ پنگ حق مسلم ما است. اکنون اکثر استان ها به جزء خوزستان دارای یک خانه پینگ پنگ هستند. استان با داشتن شرکت هایی همچون نفت، حفاری، پتروشیمی، صنایع فولاد و ارگان های دیگر از لحاظ ثروت غنی است؛ لذا توقع ما از مسئولان این است که بحث خانه پینگ پنگ خوزستان را شروع و آن را هر چه سریع تر احداث کنند.

وی به امکانات تنها سالن هیأت در اهواز اشاره کرد و گفت: این سالن 8 میز دارد، اما به دلیل ظرفیت محدود شرکت کننده شرایط لازم میزبانی از مسابقات کشوری را ندارد.

لیموچی با انتقاد از اینکه بودجه اندکی صرف این رشته می شود، تصریح کرد: بودجه فقط به حدی است که می توان آنرا تنها صرف اعزام ورزشکاران به مسابقات کرد.

نایب رئیس هیأت پینگ پنگ خوزستان تاکید کرد: تا زمانی که مسئولان و شرکت های پتروشیمی و نفت از این رشته حمایت نکنند، شرایط حضور در لیگ فراهم نمی شود.

لیموچی یادآور شد: سال های 96 و 97 هیأت بدون رئیس سپری می شد که موجب شد دوران بسیار سختی را پشت سر بگذاریم. متاسفانه در این مدت هیچ کلاس مربیگری و داوری از سوی فدراسیون به خوزستان ندادند که سبب شد مربیان و داوران استان ارتقاء درجه دریافت نکنند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات که خردادماه امسال برگزار و رئیس هیأت پینگ پنگ استان مشخص شد، فعالیت ها افزایش یافت به طوری که کلاس سطح یک بین المللی مربیگری و مسابقات داخلی مدونی برگزار کردیم. امروز هیأت پینگ پنگ فعال تر از گذشته شده و می توان گفت حدود 70 درصد نسبت به دو سال گذشته پیشرفت کرده ایم.

نایب رئیس هیأت پینگ پنگ استان در پایان گفت: برنامه های زیادی برای پیشرفت داریم، اما متاسفانه اعتبارات مالی ضعیف است. اگر کمبودها رفع شود این ظرفیت را داریم که بازیکنان بسیار خوبی به کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز