خبرگزاری کار ایران

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه کارون

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۳۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آبادان از فوت دو جوان ۱۴ و ۲۲ ساله شادگانی بر اثر غرق شدگی زیر پل سوم خرداد دارخوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین منصور، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث آبادان گفت: روز گذشته حدود ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه مورخ ۲۷ مرداد ۹۸ طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خرمشهر گزارشی مبنی بر غرق شدن دو جوان زیر پل سوم خرداد دارخوین در رودخانه کارون دریافت شد.

وی ادامه داد:‌ بلافاصله مرکز ارتباطات پایگاه اورژانس کفیشه خرمشهر را به محل حادثه اعزام می کند اما بدلیل عدم خارج سازی مصدومان و ادامه داشتن عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی و تیم غواصی کد آمبولانس اعزامی جهت پوشش این عملیات در محل مستقر شد.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو تا پیدا شدن اجساد به طور تقریبی ۴ ساعت ۳۰ دقیقه به طول انجامید افزود: در ساعت ۱۸:۱۹ به اورژانس۱۱۵  اطلاع داد شد که یکی از اجساد پیدا شده است و حدود ۲۰ دقیقه دیگر پیکر جوان دوم نیز پیدا شد.

بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی مستقر در محل اقدام به کنترل علائم حیاتی نمودند، متاسفانه این دو جوان ۲۲ و ۱۴ ساله اهل شادگان  فاقد هر گونه علائم  حیاتی بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث آبادان در پایان گفت : پزشک اورژانس بیمارستان معرفی زاده  شادگان پس از بررسی علائم حیاتی فوت این دو جوان را تایید کرد.

شایان ذکر است طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه سه جوان در خرمشهرو شادگان به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز