خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی در جشنواره مالک اشتر سپاه:

کمتر از ده سال توانستیم با اتکا به توانمندی داخلی موازنه قدرت را تغییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۹۴

فرمانده کل سپاه منطق مقاومت و ایستادگی را رقم زننده پیروزی و دستاورد های بزرگ و ارزشمند توصیف و تاکید کرد : ما راه بزرگی در پیش داریم ،با ایمان راسخ دریافته ایم که دشمنان راه های غلبه بر خود را به ما نمی آموزند، از این رو نباید به آنان حتی میل خفیف داشت تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه که به منظور شناسایی و معرفی سازمان ها و رده های برتر سپاه برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر و تاکید بر اینکه ولایت راه، روش و ارزش است و ما شکوه این موهبت الهی را در چهار دهه اخیر مشاهده کرده ایم ، گفت : دنیای استکبار تمامی ارکان قدرت خود را در برابر انقلاب اسلامی  به صحنه آورد و  تمام تلاش و همت خود را برای به شکست کشاندن این انقلاب و نظام به کار بست  و تا به امروز نیز خباثت ها و دشمنی های خود را  تداوم داده است.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران طی این سالها به هر دری زده اند و همه زوایای برخورد را برابر انقلاب اسلامی گشوده اند ، اما به دلیل فقدان رهبران معنوی توفیقی نداشته اند؛ از سوی دیگر  درخشش ولایت قدرت اندک را با حکمت به حرکت در آورده و موجب غلبه انقلاب اسلامی و ملت سربلند ایران بر دشمنان  شده است.

سردار سلامی در ادامه تاکید کرد: تجربه به ما نشان داد ایمان بر ابزار پیروز بوده و برتری دارد؛ به همین خاطر انسان در معرکه اصالت دارد نه ابزار ؛ هر چند ما در فاصله کمتر از ده سال توانستیم با اتکا به توانمندی داخلی موازنه قدرت را تغییر دهیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد:  امروز سپاه بدون هراس از شکوه ظاهری ابرقدرت ها با ایمان، توکل ،توسل و ولایت مداری و مردم داری و مردم یاری بر دشمنان فائق آمده است.

وی افزود : این حقیقت که رهبر حکیم و بزرگوار انقلاب اسلامی امروز ما را به ارتقای معنویت به عنوان گوهر حقیقی دستیابی به توفیقات رهنمون می کنند و اصابت موشک ها به هدف را نتیجه ایمان اعلام فرموده اند ، رسالت و وظیفه ما را در تحقق هر چه بیشتر و بهتر این مهم سخت تر  می کند .

سرلشکر سلامی در پایان منطق مقاومت و ایستادگی  را رقم زننده پیروزی و دستاورد های بزرگ و ارزشمند توصیف و تاکید کرد : ما راه بزرگی در پیش داریم ،با ایمان راسخ دریافته ایم که دشمنان راه های غلبه بر خود را به ما نمی آموزند، از این رو نباید به آنان حتی میل خفیف داشت تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز