خبرگزاری کار ایران

مادربزرگ رشیده طلیب:

خدا ترامپ را هدایت کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۷۳

مادربزرگ نماینده دموکرات کنگره آمریکا عملکرد اخیر رئیس‌جمهوری این کشور را به تمسخر گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره،‌«مفتیه»، ‌مادربزرگ «رشیده طلیب» نماینده دموکرات کنگره که خود را وسط جدال «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل با نمایندگان دموکرات کنگره یافته، زیر درخت زیتون در کرانه باختری عملکرد اخیر ترامپ را به تمسخر گرفته و با دعا برای او گفت: «خدا ترامپ را هدایت کند». 

اسرائیل پنج شنبه گذشته تحت فشار ترامپ با سفر طلیب و «ایلهان عمر» دیگر نماینده دموکرات آمریکا به سرزمین‌های اشغالی مخالفت کرد این در حالی است که ابتدا با این دیدار موافقت کرده بود. 

اسرائیل یک روز پس از آن، جمعه گذشته مدعی شد که بر اساس اصول انسانی به رشیده اجازه دیدار با خانواده‌اش در کرانه باختری را می‌دهد اما وی با این استدلال که اسرائیل با اعمال محدودیت‌هایی به دنبال تحقیر اوست،‌ از پذیرفتن این پیشنهاد امتناع کرد. 

 ترامپ عصر جمعه با انتشار توئییت نوشت: «طلیب با ارسال نامه به مقام‌های اسرائیل از تمایل شدید خود برای دیدار با مادربزرگش سخن گفت. اسرائیل نیز به سرعت اجازه این دیدار را داد اما او به صورت کینه‌توزانه با این موافقت برخورد کرد، در حقیقت تنها برنده واقعی در اینجا مادربرگ طلیب است که دیگر مجبور نیست او را الان ببیند». 

مفتیه ۹۰ ساله واکنشی نشان داد و در باغ خود در روستای «بیت عور الفوقا» گفت: «ترامپ می‌گوید که تو باید خوشحال باشی. خدا هدایتش کند. من و خوشحالی؟! چه شادی! بگذار بیاید تا او را ببینم». 

مادربزرگ ۹۰ ساله تا لحظات آخر آماده استقبال از نوه اش بود و همچنان امیدوار است که او را ببیند. وی می‌گوید: «قلبم گواهی می‌دهد که باید بیاید».  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز