خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

پدافند غیرعامل در حوزه برق یک تدبیر هوشمندانه در شرایط تحریم است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۶۷

استاندار تهران اظهار داشت: کشور ما اکنون در شرایطی است که دشمن برای تهدید و تحریم هیچ زمانی غافل نمی‌شود و هنوز جنگ روانی و اقتصادی را بر ما تحمیل می‌کند بنابراین ما باید خود را مقاوم کنیم و در این شرایط پدافند غیرعامل یک ضرورت و راهکار خردمندانه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم رزمایش قطعی برق و ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری در برخی مراکز خاص پایتخت با محوریت سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری تهران اظهار داشت: امسال به رغم اینکه ابتدای سال با بارندگی‌های بالا آغاز شد اما در اواخر خرداد، تیر و مرداد شاهد افزایش یک و نیم درجه‌ای دما بودیم که بالطبع در این شرایط مصرف وسایل سرمایشی نیز افزایش می‌یابد. بنابراین برق قابل اطمینان و پایدار برای شهر تهران جهت مصارف اداری، صنعتی و خانگی مهم بوده است.

وی افزود: با وجود مصرف بالای انرژی در تابستان سال جاری شاهد قطعی برق پراکنده در شهر تهران نبودیم و این نشان می‌دهد با برخورداری از ابزارها و روش‌های جدید و بکارگیری تدابیر و همچنین نظارت‌های اثربخش توانستیم تصمیمات در خصوص تامین برق را ارتقا دهیم.

استاندار تهران تصریح کرد: کشور ما اکنون در شرایطی است که دشمن برای تهدید و تحریم هیچ زمانی غافل نمی‌شود و هنوز جنگ روانی و اقتصادی را بر ما تحمیل می‌کند بنابراین ما باید خود را مقاوم کنیم و در این شرایط پدافند غیرعامل یک ضرورت و راهکار خردمندانه است.

وی گفت: برق و انرژی زیرساخت اصلی کشور است با قطعی برق چرخه اقتصاد و آرامش خانوار متوقف می‌شود بنابراین ابتکار طرح پدافند غیرعامل و هدایت دستگاه‌هایی که در مراکز حساس هستند می‌تواند آمادگی دستگاه‌ها را بیشتر کند تا با شرایط دشواری مواجه نشویم و خدمات رسانی به مردم متوقف نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز