خبرگزاری کار ایران

تمدید فراخوان کارگاه نمایش تئاترشهر تا یکم شهریور ۱۳۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۴۰۳

فراخوان اجرا/ پژوهش‌های کارگاه نمایشِ مجموعه تئاتر شهر برای دعوت مضاعف از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خلاق حوزه تئاتر تا یکم شهریور سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایلنا، امین عظیمی ضمن اشاره به فرصتی که برای اجرا در کارگاه نمایش برای گروه‌های خلاق حرفه‌ای و دانشجویی در قالب رویکردی آکادمیک به‌وجود آمده است، گفت: نگاه مجموعه تئاترشهر مبتنی بر ایجاد فرصت‌های اجرایی و پژوهشی برای گروه‌های مستعد و جوان است. از همین رو در ابتدای مرداد فراخوان رویدادهای اجرایی پژوهشی کارگاه نمایش منتشر شد تا گروه‌های علاقه‌مند در ۴ قالب «تئاتر – جستار»، «اجرای صحنه‌ای»، گفتار مختصر تجربی و همچنین برگزاری «کارگاه کوتاه مدت آموزشی»، سالن کارگاه نمایش را به یک مرکز تجربیات زیبایی‌شناسانه و خلاق اجرایی بدل کنند.

عظیمی ضمن اشاره به دریافت بیش از ۳۷ درخواست و طرح در فرصت یک ماهه فراخوان افزود: چون مخاطب اصلی این رویدادها دانشجویان هستند و کم کم به فصل فعالیت دانشگاه نزدیک می‌شویم، زمان حضور در این فراخوان را برای یک هفته یعنی تا ۱ شهریور تمدید کردیم تا برنامه اجرایی کارگاه نمایش را تا پایان سال جاری بر این اساس تنظیم کنیم.

در این فراخوان که نسخه اصلی آن در وبسایت و کانال تلگرام مجموعه تئاتر شهر قابل دسترسی است علاقه‌مندان می‌توانند در چارچوب موضوعاتی همچون: «تئاتر مستند»، «تئاتر و تکنولوژی»، «تئاتر میان رشته‌ای» و مفهوم «حضور در هنرهای اجرایی»، فرم تکمیل شده پروپوزال پیشنهادی که به این خبر پیوست شده است را به آدرس الکترونیکی Tehran.citytheater@gmail.com ارسال کنند.

شایان ذکر است نتایج قطعی و آثار منتخب حداکثر تا تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز