خبرگزاری کار ایران

درخشش دانش آموزان پسر زنجانی در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۴۹

سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور بخش پسران (۲۲تا ۲۵ مردادماه ۹۸) در محل اردوگاه باهنر تهران برگزار شد و دانش آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه های برتر شدند .

به گزارش ایلنا از زنجان، سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور بخش پسران (۲۲تا ۲۵ مردادماه ۹۸) در محل اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

دانش آموزان استان زنجان موفق به کسب رتبه های برتر در این جشنواره شدند .

در همین راستا «علیرضا اسمه خانی» در رشته قالیبافی، «مهرداد خدابخش» و «سینا داوودی» در رشته فضای مجازی و رسانه و «احمد کریمی» در رشته کاشی معرق رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

همچنین «شاهین عباسی»«محمد صالح عدالتی»«مهدی صالحی» و «یونس امینی» در رشته رسانه و فضای مجازی، «سید یزدان ناظر کاخکی» در رشته خوشنویسی شکسته نستعلیق و «امیر حسین عزیزخانی» در رشته دستی و تجسمی، «محمدرضا خدمتلو» در رشته مجسمه سازی، «یوسف رفیعی» در رشته ادبی و پژوهشی و «ورامین اباذری» در تکنوازی ساز سنتور موفق به کسب رتبه های دوم شدند.

رتبه های سوم این دوره از مسابقات هم به «سالار رادمهر» در رشته آبرنگ، «محمدرضا اسدی» در رشته هنرهای دستی و تجسمی، «محسن باقری» در رشته قلم زنی و «حسین رفیعی» در رشته ادبی و پژوهشی رسید.

گروه نمایش و سرود دانش آموزی استان هم برگزیده این جشنواره شناخته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز