خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح استفاده از دوچرخه در امورات شهرداری و پلیس راهور بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۶۹

شهردار بردسکن گفت: برای اولین بار در شهرهای خراسان رضوی طرح استفاده از دوچرخه در شهرداری و پلیس راهور بردسکن اجرا شد.

محمد حسین مدیح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت:  شهرداری بردسکن بر آن شد برای انجام کارهای پستی و بانکی خود و پلیس راهور نیز برای گشت زنی از حوزه ترافیکی خیابان های شهر نیز از دوچرخه استفاده کند که تاکنون 3 دستگاه دوچرخه خریداری شده است و در اختیار بخش اداری  شهرداری و پلیس راهور گذاشته شده است. 

وی عنوان کرد: شهرداری بردسکن این آمادگی را دارد که سه‌شنبه‌های  بدون خودرو را در بین پرسنل خود اجرایی کند که فرهنگ استفاده از دوچرخه در بین شهروندان نیز نهادینه شود.

شهردار بردسکن با بیان اینکه بیش از 90 درصد تابلوهای ترافیکی سطح شهر نوسازی شده است گفت: بنا داریم تا قبل از بازگشایی مدارس 100 درصد تابلوهای راهنمایی و رانندگی را نوسازی کنیم.

وی همچنین از فعال شدن چراغ های چشمک زن تقاطع غلامی و شهید رجایی ظرف یک ماه آینده خبرداد و گفت: چراغ های چشمک زن تقاطع مدرس نصب شده است ولی به دلیل نداشتن برق غیر فعال است که می طلبد اداره برق در این رابطه همکاری لازم را داشته باشد. 

مدیح از اجرای طرح  نصب سرعت گیرهای استاندارد برای اولین بار در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون در تقاطع صدف این طرح اجرا شده است و در تقاطع های طالقانی و 13 آبان نیز این طرح اجرایی می شود.

وی همچنین از ایمن سازی بیش از 90 درصد مدارس سطح شهر بردسکن خبرداد و گفت: برنامه داریم مدارس باقی مانده را تا قبل بازگشایی مدارس به اتمام برسانیم.

شهردار بردسکن این خبر خوش را به شهروندان داد تاپایان امسال تمامی میلان‌های خاکی را عملیات جدول گذاری و آسفالت آن را اجرا کند و هیچ میلان بدون آسفالت در شهر نداشته باشیم.

مدیح عنوان کرد:  از سال گذشته از مجموع 86 میلان بدون آسفالت تاکنون 55 میلان آن آسفالت شده است و مابقی آن تاپایان امسال این طرح اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز